دریانی‌ها در پلدختر مدرسه می‌سازند

تبریز (پانا)-  نماینده شهرستان شبستر در شورای اسلامی آذربایجان شرقی از تعهد ساخت یک باب مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان پلدختر توسط خیرین نیک اندیش شهر دریان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۸۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
دریانی‌ها در پلدختر مدرسه می‌سازند

به گزارش آسا خبر، اکبر شفائی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری با اشاره به وقوع سیل در برخی استان های کشور اظهار کرد: در جریان سیل اخیر نزدیک ۸۰ مدرسه تخریب و به ۱۵۰۰ مدرسه نیز آسیب وارد شده است.

وی ادامه داد: به منظور جبران خسارات وارده به فضاهای آموزشی و پرورشی آسیب دیده از سیل، مردم خیر و نیک اندیش دریان شهرستان شبستر با هماهنگی هلال احمر، سپاه پاسدارن و شورای اسلامی این شهرستان در نظر دارند یک باب مدرسه ۶ کلاسه در شهرستان سیل زده پلدختر احداث کنند.

نماینده شهرستان شبستر در شورای اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه خیران دریانی ۶ میلیارد ریال برای احداث این مدرسه کمک کرده اند، افزود: عملیات احداث این مدرسه طی روزهای آینده آغاز خواهد شد و سعی ما بر آن است تا پیش از آغاز سال تحصیلی ۹۸ - ۹۹ به بهره برداری رسیده و و تحویل آموزش و پرورش شهرستان پلدختر شود.

وی همچنین از ارسال کمک های غیر نقدی به ارزش ۲ میلیارد ریال به مناطق سیل زده کشور از سوی مردم نوعدوست شهر دریان خبر داد و گفت: این محموله شامل پتو و لوازم بهداشتی و دارویی بود که هفته گذشته به این مناطق ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار