مدیرکل آموزش و پرورش استان تشریح کرد

اقدمات آذربایجان شرقی برای کمک به آموزش و پرورش خوزستان

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب دستگاه تعلیم و تربیت استان به عنوان معین آموزش و پرورش خوزستان از به کاربستن تمامی ظرفیت ها برای حل مشکلات آموزش و پرورش این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۸۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اقدمات آذربایجان شرقی برای کمک به آموزش و پرورش خوزستان

جعفر پاشایی در جلسه هماهنگی کمک به سیل‌زدگان استان خوزستان بیان کرد: در راستای حمایت از سیل زدگان در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی کمپین عظیمی متشکل از فرهنگیان و دانش‌آموزان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی به عنوان استان معین خوزستان با ابلاغ رسمی مقام عالی وزارت انتخاب شده است و تلاش مجموعه حمایت و کمک همه‌جانبه به سیل زدگان است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: با تدبیر وزیر محترم آموزش و پرورش، طرح سیل مهربانی با ایجاد کمپین در ادارات سراسر استان‌ها کلید خورد که این طرح با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت‌جویی در بین دانش‌آموزان در مدارس اجرایی می شود.

پاشایی با بیان اینکه تمامی وجوه نقدی اهدایی و داوطلبانه جمع آوری شده ازدانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس پس از تهیه و تنظیم در همان روز صورت‌جلسه می‌شود، اضافه کرد: تمامی کمک‌های نقدی به شماره حساب 0110102503002 مرکز نیکوکاری تربیت استان نزد بانک صادرات شعبه ابوریحان و یا کارت مجازی مرکز 6037691980014195 واریز می‌شود و کمک‌های غیرنقدی بعد از تحویل به دفتر مدارس و بسته‌بندی در انبار مرکزی در استان به صورت متمرکز استانی به استان خوزستان بارگیری می‌شود.

کمیته بحران اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تشکیل جلسات هماهنگی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری طرح سیل مهربانی در مدارس استان را انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار