برگزاری جشنواره عکس‌های قدیمی در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر در مراسم اختتامیه جشنواره عکس‌های قدیمی گفت: در تصاویری که در این جشنواره در معرض دید شهروندان قرار گرفته پیشرفت و توسعه اسلامشهر در چهل سال گذشته بخوبی قابل مشاهده است.

کد مطلب: ۹۰۸۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره عکس‌های قدیمی در اسلامشهر

مسعود مرسلپور اظهارکرد: برپائی این جشنواره سبب هویت بخشی به اسلامشهر می‌شود و می‌تواند، قدمت و عظمت شهرستان را بیش از پیش به ساکنین این شهر بشناساند.

او با بیان اینکه هرچه در حوزه مسائل فرهنگی کار کنیم، هزینه نکردیم، بلکه سرمایه گذاری است، گفت: این عکس‌ها نشان دهنده رشد، بالندگی و ترقی اسلامشهر پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و تصاویر نشان دهده وضعیت اسلامشهر در هجده کیلومتری پایتخت قبل از انقلاب بوده و واضح است، که پیشرفت اسلامشهر پس از انقلاب اسلامی سرعت یافت.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: این تصاویر بحث ایثارو ایثارگری، اعزام به جبهه، خیرمقدم به آزادگان، برپایی نمازهای جمعه پرشور، راهپیمایی‌های چند ده هزار نفری این مردم و… بود که بیانگر آن است مردم اسلامشهر در تمامی صحنه‌ها حضور موثر داشته اند، که این امر باعث افتخار همه خدمتگزاران است.

مرسلپور با بیان اینکه روند پیشرفت شهرستان اسلامشهر پس از انقلاب اسلامی در این تصاویر مشهود است خاطر نشان کرد: علی رغم تحولی که در دنیای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی شاهد بودیم، عکس و هنر عکاسی همچنان جایگاه خود را حفظ کرده و تنزلی نداشته است.

در این جشنواره که امام جمعه واوان، شهردار و اعضای شورای شهر و سایر مسئولین حضور داشتند، از حسن اذانگو و حسین راد دو پیشکسوت عرصه عکاسی شهرستان و ارسال کنندگان عکس‌هانیز تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار: نازنین وظیفه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار