فرمانداراسلامشهرخبرداد: کسب رتبه دوم استان تهران توسط اسلامشهر در زمینه ایجاد اشتغال

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت : بی تردید با رونق یافتن تولید و رشد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم دشمنان در دستیابی به اهداف شومشان ناکام خواهند بود.

کد مطلب: ۹۰۸۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
فرمانداراسلامشهرخبرداد: کسب رتبه دوم استان تهران توسط اسلامشهر در زمینه ایجاد اشتغال

مسعود مرسلپور در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بیان کرد: بر اساس اعلام دستگاههای ذیربط پس از بررسی‌های صورت گرفته فرصت‌های شغلی ایجاد شده در شهرستان اسلامشهر نیز به لحاظ کیفی و پایدار، موثر و با ثبات بودن رتبه نخست استان تهران را کسب کرده است.
او با بیان اینکه با وحدت، همگرایی و همبستگی موفق شدیم گام موثر و قابل توجهی در سال گذشته در زمینه ایجاد اشتغال در اسلامشهر برداریم، افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان رونق تولید و همچنین با توجه به تاکیدات رئیس جمهور، وزیر کشور و استاندار باید امسال با تلاش همه جانبه بتوانیم از سال گذشته نیز موفق تر عمل کنیم و فرصت‌های شغلی جدیدی در اسلامشهر ایجاد کنیم.
فرماندار اسلامشهر با اشاره به جنگ روانی آمریکائی‌ها علیه ایران اسلامی و سپاه پاسداران گفت: بی تردید با رونق یافتن تولید و رشد اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم دشمنان در دستیابی به اهداف شومشان ناکام خواهند بود.

او در بخش دیگری از سخنان خود به تغییر نگرش افراد جویای کار در سالهای اخیر و دردولت‌های یازدهم و دوازدهم اشاره و تصریح کرد: در سالهای قبل بسیاری از جوانان و افراد جویای کار علاقمند بودند تا در ادارات مشغول بکار شوند اما امروز با فرهنگسازی‌های صورت گرفته تمایل به اشتغال آزاد و بخش خصوصی افزایش یافته که در این بین نقش سازمان فنی و حرفه ای می تواند بسیار موثر باشد.

مرسلپور خاطر نشان کرد: ادارات و دستگاههای اجرایی و خدماتی باید همکاری لازم را با بخش خصوصی و مشاغلی که تولید گرا هستند داشته باشند تا بیش از پیش فرصت های شغلی جدید در اسلامشهر ایجاد شود.

او ادامه داد: در نیمه دوم سال ۹۷ دستگاههای خدماتی تعامل و همکاری مناسبی با واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان داشتند و اکثر این مجموعه ها توانستند حقوق و مزایا و عیدی کارکنانش را سر وقت پرداخت کنند.

فرماندار اسلامشهرایجاد زمینه لازم برای سرمایه گذاری در شهرستان و تلاش برای نگهداشت مشاغل ایجاد شده را از جمله محورهای فعالیت کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اسلامشهر عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار