همزمان با روز جوان؛

فرهنگی جوان برگزیده نیشابوری تجلیل شد

نیشابور ( پانا ) -مدیر جوان و شایسته آموزشگاه های نیشابور به عنوان فرهنگی جوان و برگزیده نیشابوری همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان توسط مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۰۸۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگی جوان برگزیده نیشابوری تجلیل شد

وی که متولد سال 63 است، در یک خانواده کشاورز در کنار سه برادر و چهار خواهر تحصیلات ابتدایی خود را در روستای حصار سرخ از توابع منطقه میان جلگه نیشابور گذرانده و پس از کسب رتبه 300 در کنکور سراسری و رتبه یک در دانشگاه علوم رضوی در سال 81، موفق به کسب کارشناسی ارشد در رشته حقوق شد و علاوه بر تدریس در کلاس درس و مدیریت آموزشگاه به عنوان مشاور حقوقی در امور خانواده نیز فعالیت خود را ادامه داد.

جوان شایسته نیشابوری دو مقاله علمی و دو جلد کتاب با نام های آنارشیسم و ریشه های آن و حسن معاشرت در روابط زوجین را به رشته تحریر در آورد که اثرات سازنده و ماندگاری در روابط زناشویی را به دنبال داشته است.

حصاری 12 سال معاونت، مدیریت و سرپرستی آموزشگاه های مختلف در منطقه میان جلگه و نیشابور در مدارس عادی، نمونه، استعدادهای درخشان، شبانه روزی ها و مدارس غیر دولتی را در کارنامه درخشان خود به ثبت رسانده است.

حصاری با نگاشتن دو کار پژوهشی با عنوان علل طلاق در نیشابور و بررسی رابطه جمعیت کلاس و افت یا پیشرفت تحصیلی در تمام دروس متوسطه اول برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات خود افزود.

یک سال و نیم فعالیت به عنوان کارشناس حقوقی اداره کل آموزش و پرورش و طی کردن دوره اصولین و لمعتین به طور نیمه حضوری در حوزه گلشن نیشابور از توقیقات دیگر این جوان نیشابوری به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار