استاندار خراسان شمالی:

توان دفاعی نیروهای مسلح ایران غیر قابل مذاکره است

استاندار خراسان شمالی: وحدت میان ارکان مختلف نظام و مردم و نیروهای مسلح بی‌نظیر است و نیروهای مسلح اکنون توانسته‌اند در اقصی نقاط منطقه حضور خود را به اثبات برسانند.

کد مطلب: ۹۰۸۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
توان دفاعی  نیروهای مسلح ایران  غیر قابل مذاکره است

محمد علی شجاعی در مراسم رژه که به مناسبت روز ارتش در بجنورد برگزار شد، افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرموده اند و همان نگاهی که رئیس جمهور نیز در سخنرانی های خود داشته است، توان دفاعی نیروهای مسلح ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست .

وی ادمه داد: در این جهان پر از آشوب در میان تمام نقشه هایی که دشمنان خبیث برای ما دارند، حضور دلاورمردان نیروهای مسلح در تمام بخش ها پاسخی به بزرگی و بلندای کوه های استوار کشور دارد .

شجاعی اظهار کرد: دلاورمردانی که طی 40 سال با نثار جان خود، بخش بخش خاک ایران را گل گون کرده اند .

وی بیان کرد: آرزو داریم به لطف خداوند این وحدت، این یکپارچگی و این با هم بودن نه تنها در بین نیروهای مسلح با یکدیگر بلکه این وحدت کم نظیر در سرتاسر کشور بین تمامی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بین مردم و نیروهای مسلح، که این وحدت در سرتاسر جهان کم نظیر است، روز به روز بر آن افزوده شود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز ، با اشاره به سه موضوع خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی گفت: وظیفه نخست ما این است که به خود بپردازیم و از خود غافل نشویم چراکه خودسازی پله ای برای جامعه سازی است و در آن زمان است که می توان ادعا کرد که قدرت تمدن سازی را نیز داریم .

وی افزود: تجربه 40 ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نشان داده است که آنچه خواسته ایم توانسته ایم و دشمنان هر چه خواسته اند، نتوانسته اند .

سرتیپ ابراهیم گل گلی فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان خراسان شمالی نیز در این مراسم بیان کرد: 29 فروردین هر سال فرصتی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران عهد و پیمان و وفاداری خود را به نظام اعلام می کند .

وی تصریح کرد: ارتش این اطمینان را می دهد که حافظ استقلال، عزت و شرف مردم این مرز و بوم است و با گذشت 40 سال از عهد و پیمانی که با آرمان های این نظام بسته، همچنان بر آن عهد و پیمان وفادار است و در تمام عرصه ها حضوری فعال و موثر داشته است .

گل گلی گفت: حضور ارتش از 40 سال گذشته تاکنون در کنار سایر نیروهای مسلح، امنیت و اقتدار را برای جمهوری اسلامی ایران به دنبال داشته است .

وی افزود: ارتش در آرام کردن قائله هایی که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار موثری داشت و بعد از هشت سال دفاع مقدس نیز با انجام مامویت های مختلف در تامین امنیت در کشور کوشا بوده است .

فرمانده تیپ 130 شهید دلجویان خراسان شمالی با اشاره به اینکه یکی از جبهه های حضور ارتش امدادرسانی در شرایط بحرانی و وقوع حوادث مختلف طبیعی بوده است، ادامه داد: حضور به موقع ارتش در حوادث اخیر(سیلاب های جاری شده) به همراه سایر نیروهای مسلح و امدادرسان از جلوه های دیگر وفاداری به نظام است .

وی اظهار کرد: در این برهه حساس که دشمنان با انواع تهدیدات کشور را مورد هدف قرار داده است، حضور نیروهای مسلح کشور، خاری در چشم دشمنان است .

گل گلی با اشاره به تلاش دشمنان در قرار دادن سپاه در لیست تروریستی تاکید کرد: دشمن با این اقدام به دنبال تفرقه میان نیروهای مسلح است و ما نیز با محکوم کردن این اقدام، حمایت خود را از سپاه اعلام کرده و اعلام می کنیم که همه ما، پاسداران ارزش های نظام و انقلاب اسلامی بوده و خواهیم بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار