مدیرآموزش و پرورش شهرضا:خیّرین مدرسه ساز سازندگان برجهای عاطفه اند

شهرضا (پانا) - به مناسبت درگذشت خیّر نیک اندیش مدرسه ساز مرحوم حاج سیدعلی اکبرتقوی ,مراسم یادبودی باحضورمدیر,معاونین وکارشناسان آموزش وپرورش,خانواده تقوی وهنرجویان وهنرآموزان این واحد آموزشی درسالن اجتماعات هنرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۰۸۷۶۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش شهرضا:خیّرین مدرسه ساز سازندگان برجهای عاطفه اند

مدیر آموزش و پرورش شهرضا در سخنانی ضمن تسلیت به خانواده تقوی و آرزوی علّو درجات برای آن مرحوم اظهار داشت:خیّرین مدرسه ساز,سازندگان برجهای عاطفه و ستارگان درخشان آسمان الهی هستند و درس خواندن در مدارس خیّرساز, لذّت دیگری دارد, چرا که دانش اموز در حین درس خواندن , لذت کارنیک را به خوبی حس میکند.

محمود رستگار در ادامه سخنان خود با ذکر این نکته که انسانهای زیادی به انجام کارهای خیر می پردازند اظهار داشت :یکی از زیباترین و باشکوه ترین کارهای خیر, مدرسه سازی است و خیّرین مدرسه ساز به نوعی برگزیدگان خداوند در کارهای نیک هستند. در ادامه این برنامه آقای دکتر تقوی برادر مرحوم حاج سیدعلی اکبرتقوی ضمن تشکر از برگزارکنندگان این برنامه ,به فرازهایی از زندگی این مردبزرگ پرداخت.همچنین درادامه ,دوتن ازدانش آموزان ,به قرائت مقاله و دلنوشته های خود در مورد آقای تقوی پرداختند.پایان بخش این برنامه اجرای مدّاحی توسط یکی ازذاکرین اهل بیت (ع)بود.شایان ذکراست مرحوم تقوی با۱۰۱ سال سن پیشکسوت ترین فرهنگی آموزش وپرورش استان بود که اوایل فرودین ۹۸دارفانی راوداع گفت.

نیم نگاهی به زندگی نامه نیک مرد خیراندیش زنده یاد حاج سید علی اکبر تقوی:
تولد: مهر ۱۲۹۹
شروع تحصیل :دبستان خیام سال ۱۳۰۷
شروع دوره متوسطه : دبیرستان گلبهار اصفهان
فارغ التحصیل دانشسرای مقدماتی اصفهان سال ۱۳۲۰
استخدام در آموزش و پرورش درسال ۱۳۲۰
وی درسال ۱۳۴۶ به درجه شریف بازنشستگی نائل گردید.

شایان ذکر است کلنگ احداث هنرستان تقوی توسط این خیّر ارجمند در سال ۱۳۷۹ بر زمین زده شد و در سال ۱۳۸۱به بهره برداری رسید.یادش گرامی و روانش شاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار