مینایی‌پور مطرح کرد: لزوم سرمایه‌گذاری برای توانمندسازی دانش‌آموزان دختر

تهران (پانا) - سومین رویداد کارآفرینی دختران تینوتک در آموزشگاه نمونه دولتی فاطمیه (س) اسلامشهر با حضور مدیرکل امور زنان وزارت آموزش و‌پرورش در حال برگزاری است .

کد مطلب: ۹۰۸۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مینایی‌پور مطرح کرد: لزوم سرمایه‌گذاری برای توانمندسازی دانش‌آموزان دختر

به گزارش روابط عمومی دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش، فرحناز مینایی‌پور در رویداد کارآفرینی دانش‌آموزی تینوتک بر سرمایه‌گذاری جهت توانمندسازی دانش‌آموزان دختر در تمام حوزه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی تاکید کرد و گفت: کارآفرینی دختران علاوه بر تاثیرگذاری روی زندگی خود و خانواده خود، بر کل جامعه تاثیرگذار است.

مینای‌پور بر توجه به کسب و کار زنان در جامعه تاکید کرد و خطاب به دانش‌آموزان گفت: اگر بخواهید از لحاظ اقتصادی تاثیرگذار باشید باید یاد بگیرید از دانشی که در مدرسه فرا می‌گیرید کسب درآمد کنید.

او افزود: شما دانش‌آموزان می‌توانید با بهره‌گیری از فناوری IT برای خود و دیگران کسب درآمد کنید.

در ادامه این رویداد دانش‌آموزی حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت: بزرگترین ایرادی که می‌توان از تحصیل کنندگان گرفت این است که تک بعدی رشد کرده‌اند و فقط در حوزه آموزش تفکر کرده و به مدرکی رسیده و پس از کسب مدرک نتوانستند برای خود کاری انجام دهند.

او ضمن استقبال از برگزاری این دوره افزود: اسلامشهر در حوزه‌های مختلف اعم از فرهنگی، قرآنی و ورزشی از قطب‌های بزرگ پایتخت می‌باشد و امید است در رشته اشتغال زایی و کارآفرینی به عنوان شهرستان کارآفرینان جوان در سطح استان و کشور معرفی شود.

شایان ذکر است این رویداد از روز پنجشنبه 29 فروردین در دبیرستان نمونه دولتی فاطمیه (س) اسلامشهر آغاز و در عصر روز جمعه 30 فروردین به پایان خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار