سید مجتبی هاشمی: قرآن معجزه جاویدپیامبر اسلام است وتا روز قیامت برای بشر باقی می ماند

شهرری (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت : جلسات قرآنی باید خروجی مناسبی داشته باشد تا عامل مهمی در گسترش و بسط آموزه‌های قرآن در میان جوانان و جامعه قرار بگیرد.

کد مطلب: ۹۰۸۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
سید مجتبی هاشمی: قرآن معجزه جاویدپیامبر اسلام  است  وتا روز قیامت برای بشر باقی می ماند

سید مجتبی هاشمی بیان کرد: برای توانمند سازی فرهنگیان درمدارس فعالیت‌های مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و در خصوص آموزش و مهارت یابی و استفاده از فرصت‌ها در قالب مسابقات قرآن عترت و نماز برنامه‌هایی در سطح شهرستانهای استان تهران در حال اجراست.

او با اشاره به اینکه مسابقات قرآن عترت و نماز در ردیف محدود برنامه‌هایی است که مخاطب آن فرهنگیان هستند گفت: علت اجرای برنامه‌های مسابقات فرهنگیان بر این مبناست که معلمان در حوزه قرآن دارای مهارت‌های لازم باشند.

هاشمی با بیان اینکه این قابلیت و مهارت‌ها بایدبه مدارس انتقال یابد، افزود: با این کار می توان زمینه جذب دانش آموزان را فراهم کرد و باعث شد دانش آموزان با شور وهیجان بیشتری به آموزه‌های قرآنی روی آورند واقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان در خدمت به قرآن، اسلام و ولایت باشند تا راه و مسیر واقعی زندگی را گم نکنند.

اوعنوان کرد: همه ساله در برگزاری مسابقات قرآن عترت و نمازآسیب‌شناسی صورت می‌گیرد تا سال‌های بعدی این مسابقات با کیفیت بیشتر برگزار شود تا همه از آثار و برکات آن برخوردار شوند.

او خاطر نشان کرد: قرآن معجزه جاویدپیامبراسلام است وتا روز قیامت برای بشر باقی می ماند و هدایتگری یکی از اوصاف مهم این کتاب است کتاب آسمانی قوانین اجتماعی، سیاسی و اقتصادی را به بهترین نحو ارایه داده و عمل به دستورات قرآن کریم جنبه‌های مادی و معنوی انسان را رشد می دهد.

/خبرنگار:شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار