فرماندار فیروزکوه: ملت بزرگی داریم که در حوادث و اتفاقاتی که می افتد روح بلند و بزرگی شان جلوه گر میشود

فیروز کوه (پانا) - فرماندار شهرستان فیروزکوه به مناسبت روز جوان با دبیران کارگروه های شورای مشورتی جوانان شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۰۸۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار فیروزکوه: ملت بزرگی داریم که در حوادث و اتفاقاتی که می افتد  روح بلند و بزرگی شان جلوه گر میشود

مهدی یوسفی جمارانی ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان بیان کرد: به هر میزان که پای کار باشیم و هر چه قدر که مطالباتی را در کارگروه‌ها مطرح میکنیم به جمع بندی رسانده و منعکس کنیم، به طبع ما نیز به عنوان نماینده دولت و دستگاه های اجرایی این مطالبات را بر اساس میزان انعکاس آن پیگیری خواهیم کرد.

او از زحمات شهروندان فیروزکوهی که در حادثه تلخ سیل اخیر در تمام لحظات در کنار مردمان سیل زده بودند قدردانی کرد و افزود: بعضی از مردم با پرداخت وجه نقد و بعضی دیگر با کمک‌های غیر نقدی از جمله پخت نان در روستا و محل زندگی خود و کسانی هم به صورت امداد فیزیکی و به عنوان نیروی انسانی در لایروبی گِل و لای منازل هموطنان سیل زده مان کمک کردند.

او خاطر نشان کرد: شاید روی دیگر این حادثه تلخ و غم انگیز خیلی شیرین و باعث افتخار و مباهات همه ما باشد که یک کشور با یک ملت بزرگی داریم که این ملت بزرگ در حوادث و اتفاقاتی که می افتد آن روح بلند و بزرگی شان جلوه گر میشود که تا چه اندازه به کمک هم نوعان خود آمدیم.

فرماندار فیروزکوه در ادامه گفت: استان تهران به عنوان معین استان خوزستان شهرستان دشت آزادگان تعیین شده که در آنجا چهار شهر بزرگ دشت آزادگان، سوسنگرد، بستان و کوت سید نعیم و تعدادی از روستاها بودند که ظرف کمتر از هفتاد و دو ساعت نیروهای امدادی که از استان تهران با کمک تجهیزات دستگاه های اجرایی شهرستان های استان تهران رفته بودند که قریب به 166 دستگاه ماشین آلات سنگین اعزام شد .

او افزود: به علاوه کمتر از هفتاد و دو ساعت بیست و پنج کیلومتر سد خاکی برای محافظت از شهرها و روستاهای شهرستان احداث شد که واقعا ابعاد کاری که انجام شد بسیار فراتر از آن چیزی است که ما امروز میشنویم .

این مقام مسئول با اشاره به شعار سال 1398 رونق تولید ملی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) برگزیده شد گفت: ما نیز برای تحقق این آرمان وظایفی داریم که به سهم خودمان باید آن را انجام دهیم، و از شما دبیران کارگروه‌ها میخواهیم که در کارگروه‌های خود نگاه ویژه ای به بحث رونق تولید ملی داشته باشید و هر پیشنهادی که میتواند فرایند تولید را در شهرستان فیروزکوه رونق ببخشد برای ما کمک بزرگی محسوب میشود.

یوسفی جمارانی درخصوص اقدامات در حال اجرا در سال 98 در شهرستان فیروزکوه اذعان داشت: در شُرُف برگزاری یک تور صنعت هستیم و هر هفته حداقل از دو الی سه واحد صنعتی بازدید میکنیم و از نزدیک از مسائل و مشکلات آن واحد ها با خبر میشویم و تا جایی که امکان دارد با حضور روسای ادارات سعی میکنیم که آن مشکلات را برطرف کنیم.

او در ادامه افزود: جوانانی که به فرایند تولید علاقه مند هستند میتوانند در این فرایند شرکت کنند و قطعاً کارگروه گردشگری در این زمینه کمک زیادی میتواند بکند و همچنین کارگروه فضای مجازی هم میتواند منشا اثر باشد و در تولید محتواهایی که اگر کارآفرینان و افراد علاقه مند به راه اندازی کسب و کار های جدید در جریانش قرار بگیرند و تجربه های موفقی که توسط افراد کسب شده است را در فضای مجازی منعکس کنند.

او ضمن بیان حمایت از سَمَن‌های شهرستان اذعان داشت: سَمَن ها گردهمایی‌ها هستند که یک گروهی حول یک موضوعی وحدت نظری دارند و علاقه مند هستند که در آن زمینه فعالیت کنند، و وظیفه مان این است که زیرساخت و هویت جمعی که آن گروه باید پیدا کند را فراهم کنیم و اما به علاقه مندی خودشان نیز بستگی دارد و یکی از ایراداتی که جامعه ایرانی با آن مواجه است کمبود کار گروهی میباشد که کار شورای مشورتی جوانان یک کار ایده پردازی است که به دولت پیشنهاد‌هایی ارائه میکنند و یک کاری است که میتواند برای خود جوانان هم مفید باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار