واینک سیل مهربانی بر مدارس گلستان جاری شد

پانا گلستان : واینک سیل مهربانی همکلاسی هابر مدارس گلستان جاری شد .پویش ملی «سیل مهربانی همکلاسی ها» به منظور جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان، فرهنگیان استان روز چهارشنبه با شعار «هر مدرسه یک پایگاه همدلی» طی مراسمی در مدرسه فاطمیه گرگان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۸۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
واینک سیل مهربانی بر مدارس گلستان جاری شد

پانا گلستان :پویش ملی «سیل مهربانی همکلاسی ها» به منظور جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان، فرهنگیان استان با شعار «هر مدرسه یک پایگاه همدلی» ، در روز چهار شنبه 28 فروردین مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان طی مراسمی باحضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و تشکل های دانش آموزی به صورت نمادین در مدرسه فاطمیه گرگان ،همزمان باتمامی مدارس کشور برگزار شد.

سید خلیل حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان اعلام کرد: شورای هماهنگی تشکل‌های دانش آموزی با مشارکت سازمان دانش آموزی، جمعیت هلال احمر، سازمان بسیج دانش آموزی، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ، پویش "سیل مهربانی همکلاسی‌ها" را با شعار «هر مدرسه یک پایگاه همدلی» به اجرا درآورد.

حسینی از این طرح به عنوان یک فرصت تربیتی و اجتماعی یاد کرد و یادآورشد: این پویش سراسری در راستای توسعه فرهنگ مهربانی و ایثار برگزار شد که باهدف ترویج فرهنگ نوعدوستی ، تلاش ، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش آموزان، همدلی با دانش آموزان و خانواده های آسیب دیده از سیل اخیر و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و فرهنگیان در مدارس اجرایی شده است. ما امیدواریم با این همدلی وهمکاری بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش آموزان و خانواده ها در مناطق سیل زده برطرف گردد.

وی در ادامه با بیان اینکه تمامی وجوه نقدی اهدایی و داوطلبانه جمع آوری شده ازدانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس پس از تهیه و تنظیم در همان روز صورت جلسه می شود، اضافه کرد:ماتلاش می کنیم هر چه سریعتر مایحتاج مورد نیاز دانش آموزان تهیه و ارسال گردد.

حسینی در پایان گفت: اداره کل آموزش وپرورش در زمینه آموزش ،بابرگزاری کلاسهایی در کانکس ها وبرنامه ریزی های آموزشی، جهت جبران عقب ماندگی های درسی و ارائه خدمات مشاوره‌ ای ، کما فی السابق در مناطق سیل زده استان فعالیت دارد.

به گزارش خبرگزاری پانا، به دنبال بارش های شدید از روزهای پایانی سال گذشته در برخی مناطق کشور ،سیل برخی استان ها از جمله خوزستان، لرستان و گلستان را درگیر کرده وبه مدت حدود 16 روز شهرهای آق قلا وگمیشان در سیل فرو رفته بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار