فوت و مصدومیت ۲ امدادرسان اردبیلی در مناطق سیل‌زده لرستان

اردبیل (پانا) - مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل گفت: در پی سانحه رانندگی در منطقه پلدختر استان لرستان دو نفر از عوامل اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در حال انجام ماموریت جان باختند.

کد مطلب: ۹۰۸۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
فوت و مصدومیت ۲ امدادرسان اردبیلی در مناطق سیل‌زده لرستان

فرهاد سبحانی اظهارکرد: در پی سانحه رانندگی در منطقه پلدختر استان لرستان در تصادف دلخراش خودروی کارکنان بنیاد مسکن اردبیل، دو نفر از عوامل اجرایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل که به عنوان استان معین برای مناطق سیل‌زده معمولان انتخاب و در حال انجام ماموریت بودند جان باختند همچنین در این حادثه تلخ دو نفر هم مصدوم شدند .

او افزود : این افراد از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل برای ارزیابی منطقه سیل‌زده به ماموریت رفته بودند که متاسفانه تصادف کردند که یکی از مصدومان این حادثه هم‌اکنون در شرایط مساعدی قرار دارد و دیگر مصدوم این حادثه در اتاق عمل تحت جراحی قرار گرفته است .

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اذعان کرد: با تصمیم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مسؤولان استانی، مراسم تشییع پیکر جانباختگان این حادثه بعد از نماز جمعه این هفته اردبیل با حضور جمعی از مسؤولان استان و مردم ولایی اردبیل برگزار می‌شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار