تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) تنها راه نجات انسان هاست

اردبیل (پانا) - امام جمعه شهرستان نیر گفت: انسان ها تنها در سایه تمسک جستن به قرآن و اهل بیت (ع) می توانند به سعادت دنیوی و اخروی دست یابند.

کد مطلب: ۹۰۸۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) تنها راه نجات انسان هاست

حجت الاسلام میکاییل مقدسی در آیین افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات استانی قرآن، نماز و عترت دانش آموزی ،درجمع دانش آموزان منتخب (دختر) استان اظهار داشت: قرآن کریم اقیانوسی است تمام نشدنی که بسریت بوسیله اهل بیت (ع) به این اقیانوس لا یتناهی دست پیدا کنند.

او با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) در اواخر عمر گهربار خود مسلمانان را به دو امانت قرآن و اهل بیت سفارش کردند چراکه سعادت دنیوی و اخروی انسان ها در سایه همین دو امانت الهی می باشد.

امام جمعه شهرستان نیر با اشاره به موقعیت حساس کشور در این برهه از زمان خاطر نشان ساخت: استکبار جهانی با تمام امکانات خود سعی دارد بشریت و به خصوص جوانان را از قرآن و اهل بیت (ع) جدا سازد.

مقدسی بیان کرد: بدون شک ارتباط قلبی جوانان با قرآن و توسعه فرهنگ قرآنی باعث خواهد شد تا تیر استکبار جهانی به سنگ بخورد و تهاجم فرهنگی کارساز نباشد.

فرماندار نیر در این مراسم، برگزاری مسابقات قرآنی در شهرستان نیر را یک رویداد فرهنگی عنوان کرد و گفت: قرآن رساترین ندای الهی است که اخبارگذشتگان و تعالیم الهی برای بشریت ابلاغ شده است.

ابراهیم امامی در ادامه انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از آموزه های قرآنی و تعالیم اسلامی دانست و تصریح کرد: دولت های غربی به سرکردگی آمریکا سعی دارند با دسیسه های خود این انقلاب را از حرکت خود بازدارند و بیانه ای که به تازگی بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر کردند نشانی بر این سخن است.

به گفته او قرآن کریم پیروزی را به ملت مقاوم نوید داده است، بنابراین ملت ایران با ایستادگی خود راه خود را ادامه خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار