نیروهای مسلح استان اردبیل توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند

اردبیل (پانا) - همزمان با سراسر کشور نیروهای مسلح استان اردبیل در یک مراسمی باشکوه رژه اقتدار خود را به جهانیان نشان دادند.

کد مطلب: ۹۰۸۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای مسلح استان اردبیل توان دفاعی خود را به نمایش گذاشتند

نماینده ولی فقیه در استان در مراسم گرامیداشت روز ارتش و رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح تصریح کرد: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی افتخار بزرگی برای کشور بوده و ملت همیشه حاضر در صحنه جان‌فشانی این نیروهای مقتدر را هیچ موقع فراموش نخواهد کرد .

آیت الله سیدحسن عاملی افزود: در سالیانی که کشور به صورت مستمر از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای استکباری مورد حملات خصمانه قرار گرفته بود ارتش با تمام توان خود در کنار سایر نیروهای مسلح در مقابل حملات دشمنان ایستادگی کرده و در مسیر استقلال و اقتدار کشور گام برداشت .

او یادآور شد: ارتش در سخت‌ترین روزهای انقلاب در کنار مردم بوده و با لبیک گفتن به دعوت بنیانگذار کبیر انقلاب با اقتدار در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده است .

نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سرافراز انقلاب صیاد شیرازی، ادامه داد: ارتش از نیروهای مکتبی دنیا بوده که امروز نیز همچون اوایل انقلاب با صلابت کامل از ارزش‌های اصیل انقلابی صیانت می‌کند .

عاملی با بیان اینکه ارتش با اقتدار و شرف از خاک کشور دفاع می‌کند، افزود : کشور در سالیان اخیر بارها و بارها مورد حملات نظامی کشورهای خبیث قرار گرفته و در هر بار جسارت خود با پاسخ محکمی از سوی نیروهای مسلح و مردم مواجه شده که نتیجه آن تسلیم و عقب نشینی از مواضع خود شده است .

او اقتدار نیروهای مسلح را زمینه ساز مستاصل کردن دشمنان دانست و ادامه داد: اقدام اخیر نابخردانه دولت آمریکا در تروریست خواندن سپاه معظم نشان دهنده روح خبیثانه و ناامید استکبار در دستیابی به اهداف شوم خود در قبال انقلاب شکوهمند اسلامی است .

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه به حمایت و پشتیبانی ارزشمند نیروهای مختلف مردمی و نیروهای مسلح از هموطنانمان در حادثه سیل اخیر اشاره کرد و یادآور شد: نیروهای مسلح در سیل اخیر خود را فدای ملت کرده و جلوه‌های زیبایی از عواطف و ایثار را به یادگار نهادند .

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل نیز در این آیین گفت: وجه تمایز ارتش جمهوری اسلامی با دیگر ارتش ها در دنیا اعتقادات و باورهای دینی است که در سایه این اعتقادات و رهنمودهای مقام رهبری موفقیت های زیادی را در خدمات رسانی به نظام و مردم بدست آورده است .
سرهنگ محمود سلیمانیان با بیان اینکه ارتش در آمادگی کامل بسر می برد، افزود: ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح آمادگی مقابله با تمامی بحران ها را دارد .
او اظهار داشت: اقتدار و عظمت ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ستودنی است و دوست و دشمن به اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی اعتراف می کنند .
فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل بیان کرد: عظمت، عزت، اقتدار، امنیت، سربلندی و شوکت امروز کشور و مردم ایران مدیون و مرهون خون پاک شهدا، جانبازان و ایثارگران است و ارتش با تمام قوا راه این عزیزان را ادامه خواهد داد .
در این آیین یگان های نمونه ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی از مقابل قرآن کریم و تمثال بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری رژه رفتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار