یزد معین آموزش و پرورش استان خوزستان شد

تهران (پانا) - با ابلاغ وزیر آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان یزد به عنوان معین آموزش و پرورش استان خوزستان انتخاب شد.

کد مطلب: ۹۰۸۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
یزد معین آموزش و پرورش استان خوزستان شد

به گزارش مرکز ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، سیدمحمد بطحایی در این ابلاغ آورده است: «با توجه به حادثه سیل اخیر در برخی از مناطق کشور و ضرورت کمک به دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز آسیب دیده و همراهی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها به منظور بسیج تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود در وزارت آموزش و پرورش ، آن اداره کل به عنوان معین آموزش و پرورش استان خوزستان انتخاب می‌شود.

شایسته است با به کارگیری کلیه امکانات و ظرفیت های موجود در آن استان و با هماهنگی نمایندگان اینجانب و اداره کل آموزش و پرورش استان مذکور، برنامه ریزی لازم جهت کمک تا بازگشت کامل به وضع عادی و مطلوب صورت پذیرد.»

در این راستا دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد با تشکیل جلسه شورای معاونین برلزوم مشارکت همه جانبه تشکل‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان، اداره مشارکت‌های مردمی و غیر دولتی، انجمن اولیا و مربیان و مجمع خیرین مدرسه‌ساز تاکید کرد و خواستار حمایت همه‌جانبه آنها شد.

دستورالعمل نحوه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان کشور به ادارات آموزش و پرورش سراسر استان یزد ابلاغ شده است و با راه‌اندازی کمپین و پویش "هر-مدرسه- یک- کانون- مهربانی" اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص صورت پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار