ارسال مرسولات پستی در بوکان 70 درصد افزایش یافت

ارومیه(پانا)-رییس اداره پست بوکان گفت: در سال گذشته ارسال مرسولات پستی به مناطق مختلف و خارج از کشور نسبت به سال قبل از آن 70 درصد افزایش یافت.

کد مطلب: ۹۰۸۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ارسال مرسولات پستی در بوکان 70 درصد افزایش یافت

ارسلان عبدالله پور افزود: در سال گذشته 661 هزار مرسوله وارد اداره پست این شهرستان شد که 531 هزار مرسوله آن شامل مرسولات سفارشی، ویژه و قبوض شرکت های خدمات رسان بود که در سطح این شهرستان توزیع شده است.


وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته 130 هزار مرسوله از این شهرستان نیز به مناطق مختلف کشور و خارج از ایران ارسال شد که از مجموع این مرسولات نیز 89 هزار فقره مرسوله پیشتاز، 28 هزار فقره سفارشی، سه هزار فقره ویژه و مابقی دیگر اقلام خدماتی بوده است.


عبدالله پور اضافه کرد: از مجموع اقلام ارسال شده طی سال گذشته 451 مرسوله به مقصد خارج از کشور بود که به کشورهای حوزه اسکاندیناوی، آمریکای شمالی از جمله کانادا ارسال شده است که نسبت به مدت مشابه سال 1396 از رشد 1.5 برابری برخوردار بود.


وی از رشد 15 درصدی درآمدی اداره پست در سال گذشته نیز خبر داد و اظهار داشت: اداره پست بوکان در این امر و در اسفند 1397 ماه رتبه دوم استان را در میان دیگر شهرستان ها به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار