به فرا رسیدن بیست و نهم فروردین:

مراسم روز ارتش با شکوه تمام در استان زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - با مشارکت تمامی گروه‌های نیروهای مسلح، امام جمعه،نمایندگان مجلس، استاندار ومسئولین استانی و مردمی، مراسم رژه روز ارتش با شکوه تمام برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۸۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم روز ارتش با شکوه تمام در استان زنجان برگزار شد

در این مراسم استاندار زنجان ضمن خوش‌آمد گویی و تقدیر و تشکر از تمامی نیروها گفت: « ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در عبور انقلاب اسلامی از گردنه‌های پرپیچ و خم انقلاب داشته‌اند.»

وی افزود: « در روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی شایعه‌ی انحلال انقلاب از طرف دشمنان مطرح شده بود که امام خمینی با اعلام 29 فروردین به عنوان روز ارتش این شایعه را خنثی نمودند.»

مقام عالی استان ارتش را مایه‌ی امنیت و آرامش کشور نامید و گفت: «هدف ارتش تأمین امنیت کشور و دفع دشمنان است.»

ایشان در ادامه ارتش ایران را ممتاز بر تمام ارتش‌های دنیا دانسته و گفت: «ارتش ایران چندین مزیت بر تمام ارتش‌های جهان دارد که اولین ویژگی آن، فرماندهی آن توسط رهبری فرزانه، بصیر، شایسته و بی‌نظیر است. دومین ویژگی آن مردمی بودن نیروهای مسلح است، این نیروها در تمام شرایط با مردم همراه و همگام هستند. همانند سیل اخیر که تمامی نیروهای مسلح با توان هرچه تمام در جای جای مناطق آسیب‌دیده کشور به کمک مردم شتافتند. سومین برتری نیروهای مسلح ایران تجربه‌ی 8 سال دفاع مقدس است. که این جنگ پس از ناامیدی دشمن از تمام تلاشها برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایرانطرح ریزی و تحمیل شد. چهارمین ویژگی نیروهای مسلح استقلال از وابستگی آموزشی و تأمین ادوات به کشورهای بیگانه است. امروز نه تنها نیروهای مسلح در زمینه‌ی آموزش و ساماندهی و تولید ادوات به بیگانگان وابسته نیستند، بلکه خود به عنوان یک برند موفق در کل دنیا مطرح هستند.»

وی در ادامه به مردم توصیه کرد که توجهی به تهدیدات آمریکا نداشته باشند زیرا که این تهدیدات برنامه‌ی جدیدی نیستند و تا بحال هیچگونه موفقیتی از این طریق برای دشمنان حاصل نشده است.

استاندار زنجان همچنین مردم را دعوت به اتحاد کرد و افزود: «ایجاد اتحاد و همدلی بین مردم از اهم برنامه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی بوده است و باید تمام تلاشها برای ایجاد این اتحاد به کار گرفته شوند. مردم تاکنون در مواقع مختلف اتحاد و همدلی خود را ثابت نموده‌اند. باید دقت کرد که هدف دشمن برهم زدن این اتحاد است»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار