فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش؛

ارتش برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی آمادگی کامل دارد

ارومیه (پانا)- فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش گفت:ارتش برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی آمادگی کامل دارد.

کد مطلب: ۹۰۸۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ارتش برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی آمادگی کامل دارد

مراسم رژه روز ارتش با حضور مسئولان و فرماندهان ارشد نیرو‌های مسلح و خانواده معظم شهدا و مردم در آذربایجان غربی برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد علی حاجیلو فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش در این مراسم گفت:ارتش در کنار سپاه و دیگر نیرو‌های مسلح برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد:امروز نه تنها نیرو‌های مسلح بلکه تمام مردم ایران اسلامی حامی و مداقع حریم ولایت بوده و در راه دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش با اشاره به کارنامه درخشان ارتش و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران با نثار هزاران شهید و ایجاد امنیت مورد رضایت امامین جمهوری اسلامی، ایجاد امنیت پایدار در مقابل دشمن همگام با ملت ایران و با نثار ۴۸ هزار شهید برای دفاع مقدس و انقلاب نقش خود را ایفا کرده است.

وی اضافه کرد: در حوادث، چون سیل و زلزله صدای پای ارتش و نیرو‌های مسلح به گوش نیازمندان و حادثه دیدگان همیشه رسیده است و این نشان مردمی بودن ارتش است.

امیر حاجیلو اضافه کرد :هر قدمی در راستای اتحاد که موجب عصبانیت دشمن باشد باعث رضایت خداوند است و همه در کنار نیرو‌های مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تمام آحاد مردم اتحاد و انسجام خود را مقدرانه اعلام می‌داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار