رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره :

همایش تجلیل از فعالین حوزه آموزش در شبانکاره برگزارشد

شبانکاره،بوشهر(پانا)_رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره گفت : تقریباً نیمی از دانش آموزان شبانکاره در جشنواره ی خوارزمی مشارکت داشته اند .

کد مطلب: ۹۰۸۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از فعالین حوزه آموزش در شبانکاره  برگزارشد

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره ضمن خوش آمدگویی و تبریک ایام شعبانیه بیان داشت : همه مراحل اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی ، علمی و فن آوری از تعلیم و تربیت نشات می گیرند و اگر این چشمه تعلیم تربیت نجوشد درهیچ زمینه ای به رشد و توسعه دسترسی پیدا نمی کنیم.

عباسی تصریح کرد: حضور دانش آموزان منطقه در جشنواره ی خوارزمی 11 برابرنسبت به سال قبل افزایش یافته است و تقریباً نیمی از دانش آموزان و مدارس در این حوزه مشارکت داشته اند.

عباسی گفت : 22 جلسه کارگاههای توانمند سازی برای مدیران و کلیه ی معلمان و سرباز معلمان به شکل مستمر در حوزه ی ابتدایی به همراه دعوت از مولفین کشوری برگزار شد.

وی در ادامه اضافه کرد: 220جلسه کلاس تقویتی در مقطع ابتدایی و 140 جلسه کلاس تقویتی در مقطع متوسطه دوم درمدارس منطقه برگزارشد.

در ادامه این همایش معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن سپاس از تلاشهای دانش آموزان ، اولیا و مربیان شبانکاره گفت :منطقه شبانکاره یکی از مستعدترین مناطق دراستان است و درگذشته تجربه نشان داده است که دانش آموزان این منطقه که هر وقت در بخش های پرورشی ، ورزشی وآموزشی تلاش کرده اند دراستان صاحب مقام و رتبه شده اند.

قاسمی افزود:در برنامه ریزی جدید آموزش و پرورش مشق شب را برای دانش آموزان حذف کردیم و تکالیف مهارت محور را برای دانش آموزان قرارداده ایم.

معاون آموزش ابتدایی استان درادامه با بیان اینکه اشتباه است که ما فقط آموزش را مد نظر داشته باشیم تصریح کرد: ما باید فرزندانمان را برای زندگی کردن آماده کنیم و در واقع مهارتهای زندگی کردن را باید به آنها یاد بدهیم.

این مقام مسئول ادامه داد: هر چه میزان مشارکت جامعه و مردم در آموزش وپرورش بیشتر باشد می توان سطح کیفی و کمی مدارس بالاتر ببریم و داشتن برنامه ریزی ثابت می تواند باعث پیشرفت آموزش و پرورش در آن منطقه باشد.

در پایان از فعالین در حوزه آموزش تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار