رگبار باران و رعد و برق از فردا در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود

ارومیه(پانا)-کارشناس پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: با ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه به تناوب تا روز دوشنبه هفته آینده، شاهد رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد، تگرگ خواهیم بود.

کد مطلب: ۹۰۸۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رگبار باران و رعد و برق از فردا در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود

یاسر اشتاد امروز با اشاره به وضعیت آب و هوایی استان در چند روز آینده اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه به تناوب تا روز دوشنبه هفته آینده شاهد رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد، تگرگ خواهیم بود.

وی افزود: فردا جمعه هوای استان نیمه ابری به تدریج ابری بوده و شاهد وزش باد به ویژه در جنوب آذربایجان‌غربی همراه با ورزش باد گاها شدید همراه با رگبار و رعد و برق خواهیم شد.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه برای روز شنبه هوای استان نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد در برخی نقاط همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است تصریح کرد: روز یکشنبه نیز هوای استان قسمتی ابری از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد همراه با رگبار و رعدو برق پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: برای دوشنبه هفته آینده هوای استان نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار شدید باران و رعدو برق، از اواخر وقت کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

اشتاد در ادامه به بارندگی ارومیه اشاره کرد و گفت: میزان بارش باران در شهر ارومیه 45 میلی‌متر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته پلدشت گرمترین شهر استان با 19 درجه بالای صفر بوده است تصریح کرد: تکاب نیز با دو درجه بالای صفر سردترین شهر استان گزارش شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار