دیدار فرماندار شهرستان تفت بمناسبت روز جوان با تعدادی از جوانان موفق

یزد (پانا) - هم‌زمان با میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، فرماندار شهرستان تفت و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان با تعدادی از جوانان دیدار و گفت‌وگو کردند.

کد مطلب: ۹۰۸۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار فرماندار شهرستان تفت بمناسبت روز جوان با تعدادی از جوانان موفق

فرماندار شهرستان تفت در این دیدار بیان داشت: نسل جوان در دهه پنجاه باعث تغییر در ساختار کشور شد و در دهه شصت نیز جوانان برومند دفاعی جانانه از کشور داشتند و در زمان کنونی نیز راه‌حل بسیاری از مشکلات با حضور جوانان خواهد بود.
محامدی خواستار مطالبه گری بیشتر جوانان شهرستان در حوزه‌های مختلف شد و خاطرنشان کرد: شهرستان تفت کمترین سمن و سازمان‌های مردم‌نهاد در استان رادار است و در این زمینه نیاز است با همکاری جوانان علاقه‌مند و راه‌اندازی سمن‌های مختلف و مطالبه گری از مسئولین، شاهد شکوفایی بیشتر شهرستان در عرضه‌های مختلف باشیم.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان تفت تصریح نمود: بها دادن به جوانان شهرستان باید از خود جوانان شروع شود و راه‌اندازی سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد کلید شروع این ماجرا خواهد بود.
فرماندارتفت دو دغدغه اصلی جوانان شهرستان را اشتغال و مسکن عنوان کرد و بیان نمود: درزمینهٔ مسکن اقدامات خوبی در شهرستان آغازشده و با الحاق چند نقطه در شهر تفت به محدوده شهری، زمین‌های این مناطق به‌زودی برای واگذاری آماده خواهد شد و در مناطق روستایی نیز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذاری زمین به جوانان را در دستور کار دارد.
وی در ادامه افزود: بها دادن به ایده‌های نوین و استارت آپ ها می‌تواند بخشی از مشکل اشتغال جوانان در حوزه‌های مختلف را برطرف نماید و ضروری به نظر می‌رسد که جوانان شهرستان تفت نیز به این سمت‌وسو گام بردارند.
"محمد محامدی" تصریح نمود: از کوچک‌ترین آبادی تا بزرگ‌ترین شهر در شهرستان تفت باید از امکانات متناسب با جمعیت برخوردارند باشند و سعی کرده‌ام در دوران مدیریت خود این موضوع را در نظرگیرم و در اعتبارات تخصیص داده‌شده به نقاط و پروژه های مختلف شهرستان نیز این موضوع رعایت شده است.
فرماندار شهرستان تفت در پایان اظهار داشت: دست یاری به‌سوی همه جوانان پویا، فعال و نخبه شهرستان دراز می‌کنم و امیدوارم با پیشنهاد‌ها و انتقادات سازنده مدیریت شهرستان را در بهبود عملکرد یاری نمایند و اعتقاددارم بخش بزرگی از مشکلات شهرستان با تعامل و گفت‌وگو و بدون بودجه نیز عملیاتی خواهد شد.
در ابتدای این نشست جوانان شهرستان در حوزه مختلف به بیان دغدغه‌ها و پیشنهادت خود پرداختند و پیگیری فرماندار را برای رفع این مشکلات خواستار شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار