برنامه های جانبی دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه اعلام شد

قزوین (پانا) - برنامه های جانبی دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه به منظور تقویت فضای آموزشی، آشنایی هرچه بیشتر شرکت کنندگان با فضاهای تاریخی و گردشگری قزوین برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۰۸۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های جانبی دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه اعلام شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین؛ در این جشنواره با هدف تقویت فضای آموزشی و شفاف سازی در روند انتخاب، عکاسان شرکت کننده در دومین جشنواره ملی عکس دار السلطنه می توانند، در مرحله اول داوری آثار این رویداد در تاریخ ١٣ اردیبهشت ماه ٩٨ با قبول شرایط و مقررات تعیین شده حضور یابند.

بر اساس این گزارش؛ هیات داوران این ماراتن عکاسی را کیارنگ علایی، کریم متقی، شادی قدیریان، سعید محمودی ازناوه و بهنام صدیقی تشکیل می دهند.

همچنین علاقمندان می توانند در تورهای گشت که در روزهای پنج شنبه ١٢ اردیبهشت در دو مسیر پیاده و سواره و جمعه ١٣ اردیبهشت ماه ٩٨ در سه بسته سفری با ظرفیت ٣٥ نفر برگزار می شود، ثبت نام نموده و از مکان های مختلف شهر قزوین بازدید نمایند.

شرکت کنندگان در جشنواره دارالسلطنه می توانند تا تاریخ ٨ اردیبهشت ماه ٩٨با پذیرش شرایط و ضوابط تعیین شده، در مرحله اول داوری، انتخاب آثار نمایشگاه و تورهای گشت ثبت نام کنند.

گفتنی است؛ دومین جشنواره ملی عکس دار السلطنه از ٩ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ٩٨ در قزوین برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار