مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان: سیل مهربانی فرهنگیان و دانش آموزان استان اصفهان در صفحات تاریخ انقلاب و کشور ماندگار است

اصفهان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان درخشش دانش آموزان و فرهنگیان استان اصفهان در صفحات تاریخ انقلاب و کشور را تحسین کرد.

کد مطلب: ۹۰۸۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان: سیل مهربانی فرهنگیان و دانش آموزان استان اصفهان در صفحات تاریخ انقلاب و کشور ماندگار است

محمد اعتدادی در مراسم سیل مهربانی همکلاسی ها که به همت فرهنگیان و دانش آموزان استان اصفهان جهت کمک به هموطنان سیل زده استان خوزستان در دبستان دخترانه فرهنگیان محسنیه ناحیه سه برگزار شد، ضمن تبریک تولد حضرت علی اکبر(ع) ،روز جوان و فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان گفت: امروز روز بزرگی برای آموزش و پرورش استان اصفهان است و ما میزبان عزیزانی هستیم که سیل مهربانی و یاری شان به هموطنانمان جاری است و ما آمده ایم تا کار بزرگ شما دانش آموزان را نظاره گر باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: پویش سیل مهربانی در بیش از پنج هزار واحد آموزشی در حال اجرا است .

مدیر کل آموزش و پرورش بیان کرد: اگر صفحات تاریخ انقلاب و کشور را ورق بزنیم اوج همدلی و همبستگی دانش آموزان و خانواده های آنان را در کمک به آسیب دیدگان بلایای طبیعی شاهد خواهیم بود.

مدیر کل خطاب به دانش آموزان گفت: قطعا امروز قلبهای بزرگ و دلهای دریایی شما حماسه ای بزرگ و ماندگار به جا خواهد گذاشت و به همه شما این کار انسان دوستانه را تبریک می گویم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان از همراهی و همدلی جامعه فرهنگیان ، دانش آموزان ، سپاه ارتش و بسیج و همه ی ارگان های فعال در کمک رسانی به هموطنان سیل زده تقدیر نمود و گفت: معلمان و دانش آموزان با درس گرفتن از شهدا همانند ایام دفاع مقدس همراه و همقدم با سایر مردم در یاری رساندن به مردم عزیز آسیب دیده از سیل آماده می باشند.

محمد اعتدادی در پایان ابراز امیدواری نمود : با کمک های قابل توجهی که جمع آوری خواهد شد دست پر به دیدار هموطنان آسیب دیده از سیل اخیر در خوزستان خواهیم رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار