فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی : ارتش در حفاظت از مرزها همانند مشتی آهنین است

بیرجند(پانا) ـ فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه ارتش در حفاظت از مرزها همانند مشتی آهنین است، افزود: اندیشه خودکفایی در ارتش در سال ۵۸ با الهام از اندیشه‌های امام خمینی(ره) و با دستور مستقیم امام خامنه‌ای(مدظله العالی) شکل گرفت. 

کد مطلب: ۹۰۸۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی :  ارتش در حفاظت از مرزها همانند مشتی آهنین است

سرتیپ دوم ارسلان پرویز، امروز ۲۹ فروردین، در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: فرزندان ارتش همواره به ارزش‌های اسلامی چون استکبارستیزی و عدالت خواهی تاکید داشته است.

اوافزود: هرچند پیام جمهوری اسلامی برای کشورهای همسایه صلح و دوستی است اما در برابر دشمنان و معاندان همانند خاری در چشم و بنیانی مستحکم است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه ارتش در حفاظت از مرزها همانند مشتی آهنین است، تصریح کرد: اندیشه خودکفایی در ارتش در سال ۵۸ با الهام از اندیشه‌های امام خمینی(ره) و با دستور مستقیم امام خامنه‌ای (مدظله العالی) شکل گرفت.

او با بیان اینکه ارتش نقش کلیدی خود را با اقتدار ادامه خواهیم داد، اظهار کرد: مجموعه نیروهای ارتش به همراه ملت عیور ایران اسلامی اقدام ننگین و تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا را محکوم می‌کند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی با بیان اینکه شیطان بزرگ با تحریم سپاه نهایت دشمنی را با ملت اسلامی نشان داد، تصریح کرد: براساس اصل ۱۵۹ قانون اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمده از متن ملت ایران و یکی از نیروهای پرقدرت و پرتوان در کنار ارتش بوده، هست و خواهد بود.

پرویز بیان کرد: ارتش نمی‌گذارد که امپراطوری رسانه‌ای غرب، کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

او یادآور شد: دولت آمریکا صلاحیت ندارد که یک نهاد برآمده از قانون اساسی یک کشور را تروریست بخواند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار