برگزاری جشن نیمه شعبان در پیاده راه فرهنگی رشت

رشت (پانا) - رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری رشت از برگزاری جشن میلاد حضرت مهدی صاحب الزمان (ع) در پیاده راه فرهنگی رشت خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۸۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن نیمه شعبان در پیاده راه فرهنگی رشت

رئیس سازمان فرهنگی ،اجتماعی ،ورزشی شهرستان رشت گفت : این جشن شنبه سی و یکم ماه جاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری رشت) برگزار می شود.
وی با بیان این که جشن نیمه شعبان با مشارکت هیات رزمندگان اسلام استان گیلان برگزار می شود، افزود: مولودی خوانی همراه با نورافشانی و اجرای برنامه های شاد از دیگر برنامه های این جشن است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت خاطر نشان کرد: مجید ترکمان، یکی از استعدادهای برنامه تلویزیونی عصر جدید نیز در برنامه جشن نیمه شعبان حضور می یابد.
وی بیان داشت: در برگزاری این جشن، جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق سیل زده توسط هلال احمر و کمیته امداد در پیاده راه انجام می شود که میهمانان شرکت کننده در این جشن می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به هموطنان عزیزمان در استان های لرستان، گلستان و خوزستان به غرفه های دایر شده تحویل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار