دیدار مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی با لباس نظامی با فرمانده سپاه انصار الرضا

بیرجند(پانا) ـ مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی به همراه جمعی از مدیران و کارکنان ستادی , طی حرکتی نمادین با لباس مقدس نظامی سپاه پاسدران در محل کار حاضر شده و پس از آن با حضور در قرارگاه انصارالرضا(ع) با سردار پاسدار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی دیدار و گفتگو نمودند.

کد مطلب: ۹۰۸۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی  با لباس نظامی با فرمانده سپاه انصار الرضا

عیدی زاده ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار ، گفت: درود خدا و سلام خالصانه ملت ایران به سبزپوشان همیشه در صحنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این یاوران دیروز امام راحل(ره) و امروز مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) ، که با بصیرت عمارگونه و تلاش مجاهدانه خود، معادلات دشمن مکّار و حیله‌گر را برهم زده اند.


او ادامه داد :آمده ایم تجدید بیعت نموده و اضافه گویی دشمنان در خصوص جایگاه سپاه را محکوم و اعلام آمادگی نماییم ما همه پاسداریم ودر رکاب ولایت قدم برمی داریم وسپاه برگرفته از عقل جمعی بوده که از یک الهام الهی شکل گرفته و با ایثار و فداکاری و پیروی از ولایت به جایگاه خود رسیده است. اقدام نابخردانه‌ای که واکنش کوبنده ملت شریف ایران ، تمامی گروه‌ها و مقامات ایران اسلامی و اغلب کشورهای جهان را در پی داشت باعث شد مردم بدون جهت گیری سیاسی انجام وظیفه کنند و از سپاه بعنوان خط قرمز نظام حمایت نمایند وی گفت : با این اقدام خصمانه آمریکا محبوبیت سپاه نسبت به هر زمان دیگر در قلب ملت ایران و منطقه بیشتر خواهد بود.


سردار پاسدار قاسمی ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم وتبریک اعیاد شعبانیه گفت انشاالله همه ما سرباز ولایت باشیم واز فیض عدالت مهدوی استفاده کنیم و از همدلی و همکاری شما سپاسگزارم.


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) ادامه داد : مردمداری و داشتن دغدغه مستضعفان از مواردی است، که همواره مورد تاکید بنیان گذار انقلاب اسلامی بوده است، بنابراین ما نیز وظیفه داریم مردم داری ، حضور در بین مردم و حفاظت از آنها و همچنین همراهی با انقلاب را جزو اولویت‌های کارکنان و فرماندهان سپاه قراردهیم .


او افزود: اکنون که با استعانت از درگاه لایزال الهی همت نموده و به یاری دیگر تلاشگران عرصه خداپسندانه ‏محرومیت زدایی در راستای پیشبرد اهداف ‏کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته اید از جمله مشارکت در بزرگداشت کنگره 2000 شهید استان و اقدامات ارزشمند و مثمر ثمر مخابرات در قبال سیل زدگان ،صمیمانه تقدیر و تشکر می ‏نمایم‏.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار