پای مدیرعامل‌ها و مربی تیم‌ها چگونه به تبانی باز می‌شود

تهران (پانا) - در صورتی که تیمی در هفته‌های پایانی رقابت‌های فوتبال قهرمانی لیگ برتر، دسته اول و... باشگاه‌های کشور تبانی کند مدیر‌عامل و سرمربی مقصر هستند و این دو تاوان تبانی صورت گرفته را پس خواهند داد.

کد مطلب: ۹۰۸۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
پای مدیرعامل‌ها و مربی تیم‌ها چگونه به تبانی باز می‌شود

به گزارش خبرورزشی، تورک، رئیس کمیته اخلاق، در نشستی که با مدیران‌عامل و سرمربیان تیم‌های دسته اولی داشت از آن‌ها خواست روی رفتار تیم و بازیکنان خود نظارت کافی داشته باشند چراکه در صورت تبانی آن‌ها مسئول اتفاقات خواهند بود.
کمیته اخلاق در روز‌های اخیر مدیر روابط عمومی یکی از باشگاه‌ها و دو سایت ورزشی را تعطیل کرده است، اما تاکنون هیچ تبانی‌ای توسط تیم‌های دسته اولی گزارش نشده است. البته اقدام تبانی در لیگ دسته دوم انجام شده بود، اما مراجع قضایی و کمیته اخلاق بعد از بررسی پرونده فعلاً به این نتیجه رسیده‌اند که تبانی صورت نگرفته است.
جالب اینکه بدانید در فصل اخیر ۱۲۰ بازیکن دسته اولی تست دوپینگ دادند. ۲۴ نمونه از این تست‌ها در شرایطی گرفته شد که مأموران نادو با حضور در محل اقامت تیم‌ها از بازیکنان آزمایش گرفتند و این روند در هفته‌های آتی هم ادامه خواهد داشت. گرفتن تست دوپینگ از بازیکنان تیم‌های دسته اولی از هفته‌های ابتدایی آغاز شده و تا هفته‌های پایانی ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار