حضور فعال سازمان جوانان هلال احمردر «سیل مهربانی همکلاسی‌ها»

تهران (پانا) - معاون دانش‌آموزی سازمان جوانان هلال احمر، کمپین «سیل مهربانی همکلاسی ها» را درتربیت اجتماعی دانش آموز بسیار موثر اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۰۸۳۹۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور فعال سازمان جوانان هلال احمردر «سیل مهربانی همکلاسی‌ها»

مراسم «سیل مهربانی همکلاسی‌ها» در دبیرستان دخترانه شایسته منطقه 11 تهران با حضور مسئولین وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد. در این مراسم سعید بابایی، معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر در گفتگو با پانا گفت: از همان روزهای اولی که سیل اتفاق افتاد تصمیم گرفته شد در قالب کمپینی کمک هایی مردمی جمع آوری شود این شد که به کمپین سیل مهربانی رسیدیم.
بابایی با اشاره به فعالیت های جمعیت هلال احمر افزود: جمعیت هلال احمر جمعیت مردمی است که شامل هنرمند و ورزشکارو سیاستمدارو دانش آموز است و همه نوع اقشار مردمی عضو آن هستند. بنابراین بخش های مختلفی دارد و یکی از سازمان های هلال احمر؛ «سازمان جوانان هلال احمر» است که کانون های مختلفی دارد و یکی از کانون ها، سازمان دانش آموزی هلال احمر است که سابقه هفتاد سال دارد.
معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر افزود: کاری که در این مجموعه انجام می شود هم آموزش و آموختن کمک های اولیه است و هم کمک رسانی در مواقع بحرانی به سایر هموطنان است. فعالیتی که اکنون در این پویش مشاهده می کنید فعالیت کانون های دانش آموزی هلال احمر است و همراه با اعضای سایر تشکل های دانش آموزی خواهرانه و برادرانه در حال فعالیت هستیم تا گوشه ای از دردهای هموطنان مان کم شود و قطعا این نوع کمپین ها تاثیر بسیار مهمی در تربیت اجتماعی دانش آموزان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار