توزیع ۱۱ هزار جفت لاستیک برای ناوگان باری و مسافری در اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل از توزیع بیش از ۱۱ هزار جفت لاستیک برای ناوگان باری و مسافری در استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۸۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۱۱ هزار جفت لاستیک برای ناوگان باری و مسافری در اردبیل

علی رحمتی در جریان بازدید از شرکت‌های حمل و نقل اردبیل اظهار داشت: از ابتدای مرداد ماه ۹۷ تاکنون ۱۱ هزار و ۶۰۰ جفت لاستیک برای ناوگان باری و مسافری توزیع شده که همچنان ادامه دارد .

او افزود: توزیع لاستیک به رانندگان دارای کارت هوشمند انجام می‌شود و ۱۵ درصد توزیع نیز به سایر رانندگان اختصاص یافته است .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فعالیت ۱۱ هزار و ۴۴۶ راننده باری و ۲۶۶۲ راننده مسافری در جاده‌های این استان را یادآور شد .

رحمتی تصریح کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده برای رانندگان و کمبود لاستیک و از سویی افزایش بهای آن تدابیری جهت توزیع با نرخ مصوب اندیشیده شده است .

او تاکید کرد: بر همین اساس تامین لاستیک از طریق وزارت صمت و توزیع آن از طریق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود که با تفویض اختیار از سازمان مرکزی توزیع بهینه در استان نیز انجام می‌شود .

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته لاستیک‌های وارده به استان با قیمت مصوب به دست مصرف کننده می‌رسد و هدف حمایت از رانندگان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار