مالباختگان، سارق را شناسایی کنند

تهران (پانا) - مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ از شهروندان درخواست کرد تا سارق سابقه‌دار را شناسایی کنند.

کد مطلب: ۹۰۸۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
مالباختگان، سارق را شناسایی کنند

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: در ساعت ۲۱:۲۰ مورخه ۹۷/۱۱/۱۱ طی تماس با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰خبر دستگیری فردی به هویت امیرحسین . م توسط شهروندان به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد اعلام گردید. با مراجعه مأمورین متهم جلب و به کلانتری منتقل شد.

پس از وصول پرونده، متهم در تحقیقات صورت گرفته به کارآگاهان اظهار داشت: به بهانه خرید گوشی تلفن همراه به فروشگاه‌های عرضه موبایل مراجعه و از فروشنده درخواست چندین گوشی گران قیمت ( اپل - سامسونگ ) را می‌کردم و با استفاده از شلوغی فروشگاه در زمان مناسب گوشی گران‌قیمت را سرقت می‌کردم و از محل متواری می‌شدم.

در تحقیقات مقدماتی کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی، با مراجعه به بانک اطلاعاتی مجرمین مشخص شد متهم " امیر حسین . م" دارای سوابق کیفری متعددی در زمینه سرقت است، در ادامه بررسی‌ها وی صراحتا به چهار فقره سرقت از فروشگاه های موبایل فروشی اقرار و تعدادی از مالباختگان نیز شناسایی شدند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: به منظور شناسایی سایر مالباختگان احتمالی که با این شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند تصویر بدون پوشش متهم با دستور بازپرس محترم شعبه دهم دادسرای ناحیه ده تهران انتشار و شهروندانی که موفق به شناسایی وی می‌شوند می توانند جهت اقدامات بعدی با شماره تلفن ۶۳۹۵۷۷۶۰ تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار