پویش سیل مهربانی همکلاسی ها

بجنورد (پانا) - مراسم پویش سیل مهربانی همکلاسی ها با همکاری تشکل های دانش آموزی، با حضور مسئولین ارشد استانی و شهرستانی درآموزشگاه فرزانگان (دوره اول) شهرستان بجنورد برگزارشد .

کد مطلب: ۹۰۸۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
پویش سیل مهربانی همکلاسی ها

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش خراسان شمالی ، ضمن ابراز همدردی با هموطنان حادثه دیده ازسیل، اظهار داشت: پویش دانش آموزی سیل مهربانی همکلاسی ها به منظور کمک رسانی به مردم حادثه دیده از سیل در راستای انجام وظایف انسانی ، اخلاقی و اقدام انسان دوستانه انجام میگیرد.

علی شور زاده عنوان کرد: با شروع سال جدید ،متأسفانه در بعضی از استان های کشورمان علیرغم نزول نعمت الهی بسیاری از هموطنانمان با مشکل سیل مواجه شدند که به همین جهت گرد هم آمدیم تا یک بار دیگر همانطور که حس نوع دوستی و انسان دوستی در آموزه های دینی ما است ، در کنار همدیگر مساعدتی داشته باشیم که در رأس این اقدام انسان دوستی، هدف ،فرهنگ سازی می باشد که انتظار میرود ضمن اینکه در مسائل عاطفی تلاش می کنیم ،در فرهنگ سازی نیز گامی برداریم.

در پایان ، مسئولین و دانش آموزان کمک های نقدی و غیر نقدی خود را در صندوق کمکهای مردمی انداخته ، که مبلغ یک میلیون دویست و نود هزار تومان ، جمع آوری گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار