مصداق‌های خودباوری در جامعه مورد توجه جدی قرار گیرد

ارومیه(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اگر جامعه امروز به خودباوری نرسیده، باید اشکالات آن بررسی شود، خاطرنشان کرد: مصداق‌هایی که جامعه را به خودباوری می‌رساند باید مورد توجه جدی قرار گیرد و بدانیم که چرا جامعه خودباور نیست.

کد مطلب: ۹۰۸۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
مصداق‌های خودباوری در جامعه مورد توجه جدی قرار گیرد

ابراهیم محمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در محل دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مباحثی که همه‌ساله مظلوم واقع می‌شود، شعار سال بوده که صرفاً در حد شعار باقی می‌‌ماند و اقدام جدی در راستای عملی شدن آن صورت نمی‌گیرد.


وی با اشاره به اینکه اگر جامعه امروز به خودباوری نرسیده، باید اشکالات آن بررسی شود، خاطرنشان کرد: مصداق‌هایی که جامعه را به خودباوری می‌رساند باید مورد توجه جدی قرار گیرد و بدانیم که چرا جامعه خودباور نیست.


محمدی ادامه داد: امروز موانع بسیاری در تحقق رونق تولید وجود داشته و آموزش و پرورش می‌تواند در فرهنگ‌‌سازی و ایجاد خودباوری در جامعه نقش بسیار ویژه‌ای ایفا کند و امروز تکالیف مدارس نیز به تکالیف مهارت‌محور تغییر یافته است.


وی با اشاره به اینکه امروز یکی از مشکلات رونق تولید، موانع تولید و نداشتن بازار و همچنین عملگرا نبودن دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: عدم ثبات در بازار و بی‌حجابی دو مساله مهمی هستند که جامعه امروز با آن درگیر هستند و نیاز به توجه جدی به این دو مساله از سوی شورای فرهنگ عمومی احساس می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار