نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین: کارشناسان رسالت پیش‌بینی و پیش‌گیری را در حوزه‎های فعالیتی خود جدی بگیرند

قزوین (پانا) - امام جمعه قزوین در مراسم تجلیل از کارشناسان صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: کارشناسان رسالت پیش‌بینی و پیش‌گیری را در حوزه‎های فعالیتی خود جدی بگیرند.

کد مطلب: ۹۰۸۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین: کارشناسان رسالت پیش‌بینی و پیش‌گیری را در حوزه‎های فعالیتی خود جدی بگیرند

آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه طبق حدیثی از امام رضا (ع) هر مطلبی با محور دین به مردم عرضه می‌شود، مورد پذیرش قرار می‌گیرد، عنوان کرد: امام رضا (ع) فرمودند رحمت خدا بر کسانی که با فرا گرفتن علوم ما و آموزش به دیگران امر ما را زنده می‌کنند و همین که مردم کلام ما را بشنوند دنبال ما به حرکت در می‌آیند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه بر اهمیت پیش‌بینی و پیش‌گیری تأکید کرد و افزود: کارشناسان باید بتوانند در حوزه‌های خود، پیش‌بینی و پیش‌گیری داشته باشند تا جامعه در آن بخش دچار بحران نشود.

وی با بیان اینکه رسالت ما ایجاد روح نشاط و شادابی در جامعه است، اظهار کرد: قرآن سراسر امید و نشاط آفرینی است و آینده جهان را آینده امیدواری معرفی می‌کند در حالی که شیطان دائم تلاش می‌کند تا یأس و نا امیدی را در جامعه تزریق نماید.

امام جمعه قزوین در پایان گفت: نقش صدا و سیما در سیل اخیر بسیار تأثیرگذار بود و به خوبی عظمت کمک‌ها و حضور مردم را در مناطق سیل‌زده به تصویر کشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار