جدایی کرانچار از تیم ملی امید تکذیب شد

تهران (پانا) - مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران جدایی زلاتکو کرانچار از این تیم را تکذیب کرد.

کد مطلب: ۹۰۸۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
جدایی کرانچار از تیم ملی امید تکذیب شد

به گزارش سایت رسمى فدراسیون فوتبال، حمید استیلى درباره نشست روز گذشته با حضور رئیس کمیته ملى المپیک و رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جلسه بسیار خوبى در حضور آقایان صالحى امیرى و تاج داشتیم که پیرامون تیم فوتبال امید و برنامه‌هاى آماده‌سازى تیم صحبت شد. همه این جمع تنها یک هدف دارند و آن ساختن تیمى قدرتمند و تاریخ‌ساز است که بتواند این طلسم را بشکند. در جلسه بر ضرورت حمایت همه جانبه از تیم تاکید شد و امیدواریم این حمایت‌ها موجب موفقیت تیم امید شود.

مدیر تیم فوتبال امید درباره اخبارى که پیرامون تغییرات کادر فنى تیم امید منتشر شده، گفت: هیچ تغییرى ایجاد نشده و آقاى کرانچار هم برنامه‌هاى خودشان را براى آماده‌سازى تیم ارائه کردند. این برنامه‌ها و همین‌طور عملکرد سرمربى و کادر فنى در جلسه کمیته فنى مورد ارزیابى قرار مى‌گیرد که این یک روال همیشگى است. کمیته فنى در پایان مسابقات عملکرد تمامى تیم‌هاى ملى را مورد بررسى قرار مى‌دهد و در این‌باره اعلام نظر مى‌کند.

استیلى در پایان گفت: اولین هدف ما این است که زمان را از دست ندهیم و امیدوارم در پایان مسابقات لیگ خیلى زود برنامه‌هاى آماده‌سازى خودمان را براى حضور قدرتمندانه در رقابت‌هاى نهایى مقدماتى المپیک آغاز کنیم. یکى از اقدامات مهم شناسایى بازیکنانى است که در سطوح مختلف حضور دارند و هنوز دیده نشده‌اند. تلاش براى بررسى وضعیت این بازیکنان هم دنبال مى‌شود تا بهترین نفرات انتخاب شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار