قیمت نوبرانه‌ها در میادین میوه و تره‌بار

تهران (پانا) - گوجه سبز درجه یک در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار هر کیلوگرم به قیمت ۱۶ هزار تومان و گوجه سبز دست‌چین به قیمت ۱۹ هزار تومان عرضه می‌شود.

کد مطلب: ۹۰۸۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
قیمت نوبرانه‌ها در میادین میوه و تره‌بار

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران ، براساس نرخ‌نامه سازمان میوه و تره‌بار، برخی از میوه‌ها نظیر موز، هندوانه و خیار گلخانه‌ای کاهش قیمت داشته است. قیمت موز درجه یک (سایز ۷ تا ۹) با ۳۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۹۵۰۰ تومان، هندوانه درجه یک با ۴۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۲,۸۰۰ تومان و خیار گلخانه‌ای درجه یک با ۳۰۰ تومان کاهش هر کیلوگرم ۴,۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

آناناس جنگلی و طلایی به ترتیب به قیمت ۹هزار تومان و ۱۶هزار تومان، پرتقال تامسون شمال هر کیلوگرم به قیمت ۵هزار تومان، پرتقال جنوب هر کیلوگرم به قیمت ۳هزار تومان، توت‌فرنگی هر کیلوگرم به قیمت ۱۱هزار تومان، خیار رسمی و رویال هر کیلوگرم به قیمت ۳هزار تومان و سیب زرد و قرمز هر کیلوگرم به قیمت ۶,۸۰۰ تومان در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه می‌شود.

انواع طالبی و ملون هر کیلوگرم به قیمت ۴۹۰۰ تومان، کیوی هر کیلوگرم به قیمت ۶۹۰۰ تومان، لیمو ترش سنگی جنوب هر کیلوگرم به قیمت ۴۹۰۰ تومان، لیمو شیرین هر کیلوگرم به قیمت ۳۷۰۰ تومان، نارنج هر کیلوگرم به قیمت ۱,۵۰۰ تومان و نارنگی هر کیلوگرم به قیمت ۶,۴۰۰ تومان در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار