رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

کمک‌های نقدی وغیر نقدی منطقه آبپخش به استان‌های سیل زده کشور

بوشهر، آب پخش (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش گفت: با همکاری فرهنگیان و دانش آموزان در روزهای گذشته توانستیم از طریق کمک های این قشر بیش از 885 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی را برای مردم سیل زده استانهای لرستان، خوزستان، ایلام و کرمانشاه جمع آوری و ارسال کنیم.

کد مطلب: ۹۰۸۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
کمک‌های نقدی وغیر نقدی منطقه  آبپخش به استان‌های سیل زده کشور

اکرم پاپری بیان داشت : سالی که با برکت‌ها و البته محنت‌های بی‌شماری آغاز شد. برخی از هموطنانمان پذیرای مهمان ناخوانده سیل در منازلشان بودند و روزهای سختی را سپری می‌کنند. کشته و مجروح شدن تعدادی از این عزیزان، ویرانی خانه‌‌هایشان، آسیب‌‌‌های جدی به زمین‌های زارعی و امکانات زیربنایی شهرها و روستاها در کنار بسیاری از آسیب‌‌های روحی و روانی، بخش کوچکی از وصف حال زندگی این روزهای بسیاری از ایرانیان است.

پاپری افزود : به رسم انسانیت و به حکم تکلیف،بار دیگر دانش آموزان، فرهنگیان منطقه آب پخش به مسئولیت اجتماعی خود عمل کردند. و با اهدای کمک‌‌های نقدی و غیرنقدی در کمک رسانی به این عزیزان مشارکت داشتند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش گفت : با همکاری فرهنگیان و دانش آموزان در طی روزهای گذشته توانستیم از طریق کمک های این قشر بیش از 885 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی را برای مردم سیل زده استانهای لرستان، خوزستان، ایلام و کرمانشاه جمع آوری و ارسال کنیم.

پاپری عنوان کرد: با کمک فرهنگیان و دانش آموزان 3 تن خرما و 4 تن سایر اقلام شامل آب معدنی، نان محلی، لوازم بهداشتی، مواد خوراکی، برنج، شکر، قند، تخم مرغ، پوشاک، کنسرو، مواد شوینده، البسه نو، لوازم تحریر، کیف و کفش، آرد، اسباب بازی، و... به ارزش 700 میلیون ریال جمع آوری و برای کمک به استانهای سیل زده ارسال شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در مدارس مبلغ75 میلیون ریال کمکهای نقدی دانش آموزان،60 میلیون ریال کمک فرهنگیان منطقه آب پخش و50 میلیون ریال هزینه جشن روز معلم که مجموعا 185میلیون ریال می باشد به حساب اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر واریز گردید.

وی افزود: کمک های نقدی و غیر نقدی می تواند مرهمی بر زخم های این عزیزان باشد. و همسو با رویکردهای آموزش و پرورش در انجام کمک‌های پایدار و موثر، در تلاشیم پس از عبور از این روزهای بحرانی، از طریق کمک خیرین مدرسه یار و مدرسه ساز به احیاء یا بازسازی فضاهای آموزشی تخریب شده، نقشی موثر را در بازسازی این مناطق ایفا نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار