جشن عبادت بیش از 800دانش آموز دختر شهرستان کوار برگزار شد

کوار(پانا)- در مراسمی دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهرستان کوار آغاز بندگی به درگاه خداوند را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۹۰۸۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
جشن عبادت بیش از 800دانش آموز دختر شهرستان کوار برگزار شد

فرشته های کوچک دبستان های شهرستان کوار قبل از شرکت در جشن عبادت در حرم مطهر شاهزاده ابوالقاسم(ع) و شهدای گمنام حضور یافتند و سپس با شور و شوق و معنویت ، آغاز بندگی به درگاه خداوند را جشن گرفتند.
آیین جشن عبادت با حضور فرماندار، امام جمعه موقت کوار،بخشدار طسوج ،مدیر آموزش و پرورش ، روسای کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوار،معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش کوار ،معلمان و تمامی دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی شهرستان(بیش از800تن) در مصلی چهارده معصوم کوار برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهرپرور امام جمعه موقت کوار از زحمات معاون پرورشی و کارشناسان این حوزه در برگزاری این مراسم معنوی تقدیر نمود و بیان کرد: عمل به دستوراتی که در اسلام سفارش زیادی به آن شده به خصوص نماز، حفظ حجاب و روزه انسان را به خداوند نزدیک می کند و باعث دوری او از شیطان و گناه می شود.

عبیدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوار نیز ضمن تقدیر از تمامی عواملی که زمینه آشنایی دانش آموزان با احکام و دستورات الهی را فراهم نمودند تقدیر نمود و خطاب به دانش آموزان بیان کرد :قدر این روز بزرگ را بدانید و سعی کنید با عمل به دستورات الهی بنده خوب و مخلصی برای خداوند باشید.
در این مراسم برنامه های خوب و متنوعی همچون دکلمه خوانی ،نمایش ، مسابقه دانش آموزی و سرود اجرا شد.

خبرنگار: مهرداد اسفندیاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار