لاریجانی در پاسخ به موسوی لارگانی مطرح کرد؛

تشکر رهبر معظم انقلاب از مواضع مجلس در صدور بیانیه‌ها

تهران (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از مواضع مجلس در صدور بیانیه‌ها تشکر کردند، خطاب به موسوی لارگانی گفت: عبارتی که شما در مورد مجلس گفتید، خوب نبود.

کد مطلب: ۹۰۸۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکر رهبر معظم انقلاب از مواضع مجلس در صدور بیانیه‌ها

به گزارش خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه 27 فروردین) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده (79) ایین‌نامه داخلی مجلس در خصوص صحبت‌های محمدعلی وکیلی گفت: آقای وکیلی بدون اینکه در لوح ثبت‌نام کند و نوبت داشته باشد، از رانت هیأت رئیسه برای ایراد سخنان خود استفاده کرد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: من در صحبت‌های خود گفتم که مقام معظم رهبری در ابتدای سال 97 مجلس را توبیخ کرد و پس از گزارش عملکرد شما عنوان کردند که این طرح‌ها و لوایح چه دردی را از مردم دوا کرده است.

وی ادامه داد: ابتدای امسال آقا نیز فرمودند که کنگره آمریکا 226 طرح و لایحه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته ولی مجلس در مقابل آنها چه کرده است؛ و صحبت من در جلسه امروز این بود که سکوت مجلس در این زمینه خیانت به خون شهدا است.

موسوی لارگانی افزود: پایه‌های صندلی‌های نمایندگان مجلس بر روی خون شهدا قرار دارد و صحبت من این بود که اگر عملکرد ما در مجلس خوب بوده، در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا چه کرده است.

علی لاریجانی در پاسخ به صحبت‌های وی گفت: آنچه در مورد سخنان آقا می‌گویید، ایشان در جلسه‌ای که به همراه دیگر نمایندگان مجلس در خدمتشان بودیم، از مواضع مجلس برای بیانیه‌ها تشکر کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: همچنان که آقای کواکبیان به درستی توضیح داد آنچه در کنگره آمریکا تصویب شده، 4- 5 طرح بیشتر نبوده است در حالی که مجلس ایران در قبال آمریکا حدود 7- 8 قانون تصویب کرده است.

وی ادامه داد: در آمریکا روش به این صورت است که هر کسی به اسم خود طرحی مطرح می‌کند ولی آنچه مصوبه مجلس بوده، در مجلس ایران قوانین بیشتری علیه آمریکا تصویب شده است.

دکتر لاریجانی خطاب به موسوی لارگانی گفت: عبارتی که شما عنوان کردید خوب نبود و خودتان نیز این را قبول دارید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار