بعد از ظهر امروز صورت گرفت

تصویب کلیات طرح مقابله به مثل با آمریکا در مجلس

لاریجانی: مجلس پای منافع و امنیت ملی یکصداست

تهران (پانا) - کلیات طرح مقابله به مثل در برابر تروریستی خوانده شدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط آمریکا به تصویب رسید.

کد مطلب: ۹۰۸۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تصویب کلیات طرح مقابله به مثل با آمریکا در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه) کلیات طرح اقدام مقابله به مثل با آمریکا با 204 رای موافق، 2 رای مخالف و بدون رای ممتنع از مجموع 256 نماینده حاضر بهارستان را به تصویب رساندند.

کمال دهقانی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در دفاع از این طرح گفت: «ما در این طرح از ابزار لازم برای مقابله به مثل استفاده کرده‌ایم؛ طرحی که کاملا جنبه عملیاتی دارد.»

در بررسی کلیات این طرح حسینعلی حاجی دلیگانی، صباغیان و موسوی لارگانی به عنوان نمایندگان مخالف کلیات و قوامی، پوربافرانی و احمد امیرآبادی به عنوان نمایندگان موافق کلیات به اظهارنظر پرداختند.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب کلیات طرح اقدام متقابل در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی توسط ایالت متحده آمریکا آمریکا، رای مجلس شورای اسلامی را رایی استثنایی توصیف کرد و افزود: «این رای نشان‌دهنده وحدت بین نمایندگان در موضوعات ملی است.»

او ادامه داد: «مجلس کاملا روحیه انقلابی خود را در موضوعی که جنبه ملی و مربوط به امنیت ملی است، نشان داد.»

رئیس قوه مقننه همچنین گفت‌ که مجلس شورای اسلامی نشان داد پای منافع و امنیت ملی یکصداست که این موضوع بسیار ارزشمندی است که باید آمریکایی‌ها به خوبی آن را به خوبی بفهمند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار