سامانه جدید بارشی در بوشهر فعال می شود

بوشهر (پانا)_ مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی به این استان بارندگی‌ها از روز پنجشنبه آغاز و تا اواسط هفته آینده ادامه می‌یابد.

کد مطلب: ۹۰۸۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
سامانه جدید بارشی در بوشهر فعال می شود

فرج ‌الله شکوهی‌پور روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به پیش‌بینی بارش‌های بهاری در مناطقی از استان بوشهر و با توجه به شرایط فصلی و محلی، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در این مدت دور از انتظار نیست.
وی بیان کرد: همچنین انتظار می‌رود از ظهر فردا وزش بادهای جنوبی افزایش و علاوه بر افزایش دمای هوا بارندگی‌ها به‌صورت پراکنده آغاز شود.
شکوهی پور ادامه داد: این بارش ها به تناوب و گاهی به‌صورت رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد پیش بینی شده است.
وی اظهار داشت: همچنین به علت وزش باد و گاهی تندبادهای لحظه‌ای، خلیج فارس و سواحل استان از فردا تا اواسط هفته آینده به تناوب مواج و متلاطم پیش‌بینی می شود.
شکوهی پور ادامه داد: برای 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی گاهی افزایش ابر و از فردا بتدریج افزایش سرعت باد و دما پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا 30 کیلومتر در ساعت و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان 12 تا 36 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود .
شکوهی پور افزود: ارتفاع موج دریا 30 تا 90 سانتی متر و از فردا در سواحل شمالی و مرکزی استان بتدریج 60 تا 120 سانتی متر خواهد بود.
وی بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا 00:36 دقیقه بامداد، مد اول 07:15 ، جزر دوم 12:16 و مد دوم 18:28 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار