مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان : شوراهای دانش آموزی به حق تمرین بسیار خوبی برای نهادینه شدن مردم سالاری در کشورمان است

اصفهان (پانا) - مراسم تجلیل از شوراهای برتر دانش آموزی استان اصفهان با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان در محل سالن اجتماعات شهید مطهری اردوگاه شهید بهشتی برگزار شد .

کد مطلب: ۹۰۸۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان : شوراهای دانش آموزی به حق تمرین بسیار خوبی برای نهادینه شدن مردم سالاری در کشورمان است

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در مراسم تجلیل از شوراهای برتر دانش آموزی استان اصفهان در محل سالن اجتماعات شهید مطهری اردوگاه شهید بهشتی اظهار داشت:درود می فرستم به روح شهدای عزیز به ویژه سی و شش هزار دانش آموز شهید و قریب به 5000 معلم شهید ؛ فضای جلسه فضای نورانی ماه شعبان است و خداوند متعال را شاکر هستم که در این ماه و در این فضا در خدمت شما دانش آموزان هستم . خوشبختانه ارزیابی خوبی از طرف همکاران ما در اداره کل آموزش و پرورش استان انجام شده و مراسم امروز به همین منظور برگزار گردیده است .

وی در ادامه افزود : در بحث انتخابات شوراهای دانش آموزی قریب به 5000 مدرسه در استان بودند که از این بین 45 واحد آموزشی به عنوان شورای برتر دانش آموزی انتخاب شدند که من خدمت دانش آموزان عزیز و دست اندرکاران این برنامه تبریک عرض می نمایم .

محمد اعتدادی تاکید کرد: برگزاری این برنامه باعث شد که دانش آموزان جهت شرکت در شوراهای دانش آموزی ترغیب بشوند که به حق تمرین بسیار خوبی برای نهادینه شدن مردم سالاری در کشورمان است .

وی در ادامه گفت : همانطور که در جریان هستید متاسفانه مدتها بود که در نظام تعلیم و تربیت به « مهارت های اجتماعی » آن طور که باید توجه نمی شد که خوشبختانه با اجرایی و عملیاتی شدن سند تحول بنیادین نقش شوراهای دانش آموزی پررنگ تر شده و به مهارت اجتماعی بیش از پیش پرداخته می شود .

وی در پایان اظهار داشت : از شما دانش آموزان منتخب درخواست می کنم در واحدهای آموزشی خود نیازهای واقعی دانش آموزان که یکی از مهمترین رسالت های شوراهای دانش آموزی است را شناسایی کنید و در جهت رشد مسائل تربیتی به آنها بپردازید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار