برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس مدیران و روسای مناطق و نواحی 19 گانه استان اردبیل با موضوع کمک به سیل زدگان

اردبیل (پانا) - مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی در جلسه ای که بصورت ویدیو کنفرانس با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد، ضمن تاکید بر کمک رسانی به سیل زدگان، گزارشی از فعالیت های خود در این زمینه را ارائه دادند.

کد مطلب: ۹۰۷۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ویدیو کنفرانس مدیران و روسای مناطق و نواحی 19 گانه استان اردبیل  با موضوع کمک به سیل زدگان

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در این جلسه گفت: مساله کمک به سیل زدگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بایستی در آموزش و پرورش یک حرکت گسترده و یکپارچه ایجاد شود، چراکه در شرایط فعلی کمک به هموطنان یک وظیفه ملی است.

احمد ناصری تصریح کرد: فرهنگیان سراسر استان می توانند براساس دستورالعمل ارسالی اداره کل به مدارس، در کمک رسانی های به فرهنگیان و دانش آموزان سیل زده کشور از طریق اختصاص بخشی از حقوق خود به این امر خداپسندانه، مشارکت نمایند.

اوبا اشاره به برگزاری نمادین برنامه " سیل مهربانی" در مدرسه امام حسن المجتبی (ع) ناحیه یک اردبیل همزمان با سراسر کشور، خواستار اجرای برنامه مشابه در تمامی نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: اختصاص شماره حساب واحد جهت واریز کمک های نقدی و همچنین مشخص نمودن کانون فرهنگی و تربیتی دخترانه عصمت اردبیل برای جمع آوری کمکهای غیر نقدی فرهنگیان و دانش آموزان از اقدامات خوبی است که ان شااله نتایج خوبی را شاهد خواهیم بود.

در این جلسه سید غلامحسن خلیلی موسوی معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش وپرویز اصغری مدیر سازمان دانش آموزی استان گزارشی از اهم اقدامات انجام یافته درخصوص کمک رسانی به هموطنان عزیزسیلزده به سمع ونظر مدعوین رساندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار