در گفت‌وگو با پانا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان: تسهیلات پرداختی وام ازدواج به طور مستمر رصد می‌شود

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان گفت تسهیلات پرداختی ازدواج به طور مستمر از بانک مرکزی پیگیری و رصد می‌شود تا متقاضیان وام ازدواج در کمترین زمان ممکن بتوانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

کد مطلب: ۹۰۷۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان: تسهیلات پرداختی وام ازدواج به طور مستمر رصد می‌شود

اعظم کریمی در گفت‌وگو با پانا درباره پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان گفت: بانک مرکزی به صورت ماهانه گزارش پرداختی‌ها را ارسال می‌کند. با این اقدام سعی می‌شود افرادی که در صف هستند در کمترین زمان ممکن بتوانند این تسهیلات را دریافت کنند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل از ازدواج گفت: عمده افرادی که در سال گذشته به کارگاه‌های پیش از ازدواج و مهارتی مراجعه‌ کرده‌اند، افراد مجرد بوده‌اند که نشان‌دهنده اقبال جامعه جوان به بهره‌مندی از این دوره‌های آموزشی است.

وی افزود: در نه ماهه نخست سال گذشته حدود 4928 کارگاه آموزشی برگزار شده است و حدود 137 هزار نفر در این کارگاه‌ها شرکت کرده‌اند.

کریمی با بیان اینکه در حوزه مراکز مشاوره تعداد مراکز در سال جاری افزایش می‌یابد، گفت: علاوه بر تعداد مراکز مشاوره یک موضوع دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که بیمه مشاوره است و تلاش می‌شود، محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار