جلسه مدیران مدارس غیر دولتی منطقه 2 با موضوع کمک به سیل زدگان

تهران (پانا) - جلسه مدیران مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران با موضوع کمک به سیل زدگان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۰۷۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مدیران مدارس غیر دولتی منطقه 2 با موضوع کمک به سیل زدگان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه2تهران، جلسه موسسین و مدیران مدارس غیردولتی با حضور میرشفیعی مدیرآموزش و پرورش در پژوهشسرای جابربن حیان برگزار گردید.

میرشفیعی با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اظهار داشت: ما برای یک امر خیرخواهانه کنار هم جمع شده ایم، 287 مدرسه غیردولتی منطقه با شعار حفظ کرامت فرهنگیان مناطق سیل زده هم دل شده اند تا آزمونی دیگر را پشت سر بگذارند.

وی با اشاره به خسارات مالی و جانی ناشی از سیل در استان های سیل زده به مردم عزیز کشورمان گفت: تمام ارکان کشور اعم از دولت ، مردم ، نیروهای نظامی سپاه و ارتش و... به صورت هماهنگ و یکدل برای کمک به سیل زدگان و رفع دغدغه های آنان را در اولویت امور خود قرار دادند تا به بهترین نحو و در سریعترین زمان از آلام و مشکلات هم میهنان بکاهند و مردم ایران همانگونه که در دفاع مقدس به میدان آمدند و پیروز شدند اکنون نیز در مواجهه با این حادثه و کمک به سیل زدگان در کنار هم هستند این امر تجلی همکاری نیروهای مختلف در مناطق سیل زده تداعی کننده روزهای عشق و شهادت است.

مدیرآموزش و پرورش از کمک به سیل زدگان به عنوان یک وظیفه انسانی، دینی و اخلاقی نام برد و گفت: انجام این عمل نشان از غیرت، حس انسان دوستی و حس وطن پرستی است و شما موسسین و مدیران نیز ثابت کردید که در نوع دوستی بهترین هستید. لذا انتظار داریم شما عزیزان نیز به سهم خود در زمینه کمک به سیل زده ها همکاری و مساعدت لازم را داشته باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار