دیدار فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان ری با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

شهرری(پانا) - فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان ری با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با تولیت آستان دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۰۷۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار  فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان ری با  تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

در ابتدای این دیدار جمالی‌پور فرماندار ری ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، از حمایتهای تولیت آستان مقدّس آیت الله ری‌ شهری در کلیه امور شهری تقدیر کرد.

سپس آیت‌الله محمدی ری‌شهری ضمن عرض تبریک اعیاد بابرکت ماه شعبان گفت: یکی از بزرگترین مشکلات و سختی‌های پس از انقلاب اسلامی جنگ تحمیلی بود که طی هشت سال ایران در برابر همه دنیا مقاومت کرد و باعث بالا رفتن روحیه مقاومت در میان مردم گردید.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به حوادث طبیعی اخیر که منجر به وارد آمدن خسارات زیادی به مردم کشور گردید، بیان کرد: درکنار آلام که متوجه مردم شد و نیز خسارت‌های جبران ناپذیری که در این بلایا بوجود آمد، ایجاد روحیه تعاون و همبستگی و بروز و حیات روحیه ایثار و نوع دوستی در میان مردم از نعمات الهی در این حوادث بود.

تولیت آستان مقدّس عبدالعظیم حسنی(ع) از مسئولین شهرستان رى خواست تا با تشکیل ستاد بحران در آستان مقدّس و شهرستان ری و تقویت آن، آمادگی مواجهه با اتفاقات اینچنینی را بیشتر فراهم نمایند و نقاط آسیب‌پذیر و حادثه خیز شناسایی شود و براساس آن برای بحران های مختلف برنامه‌ریزی شود.

آیت الله محمدی ری‌شهری در پایان ابراز امیدواری کرد مسئولین بتوانند در شرایطی که کشور در آن قرار گرفته سربلند بیرون آیند و هر چه زودتر زمینه ظهور حضرت ولی عصر ارواحنافداه فراهم گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار