رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ؛

تعاون روستایی می توانند در رونق تولید بخش کشاورزی نقش آفرین باشند

قزوین (پانا) - رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : تعاونی های روستایی می توانند در رونق تولید بیشتر در بخش کشاورزی نقش موثری داشته باشند .

کد مطلب: ۹۰۷۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تعاون روستایی می توانند در رونق تولید بخش کشاورزی نقش آفرین باشند

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین مهندس فاطمه خمسه در دیدار با محمودمحمودی رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین که با حضور معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد با بیان این مطلب افزود : تعاون روستایی با شبکه های گسترده ای که در امر تولید و توزیع دارد می تواند درامر رونق تولید گام بردارد.

وی اظهار داشت : در این راستا ؛ تشکل های بخش کشاورزی نیز می توانند در جهت سیاست های دولت برای حل مشکلات بخش کشاورزی حرکت کنند.

خمسه تصریح کرد : امسال با توجه به شرایط پیش آمده ؛ طرح تنظیم بازار از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا پایان تعطیلات در استان اجرا شد.

وی بر لزوم اهمیت همکاری و تعامل بیشتر جهادکشاورزی و تعاون روستایی برای حل مشکلات بهره برداران این بخش تاکید کرد .

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین نیز در این دیدار گفت : هدف مهم و اساسی تعاون روستایی ؛ ارتقای وضعیت اقتصادی روستائیان و تولیدکنندگان با انجام فعالیت‌های اقتصادی، تجاری و بازرگانی در زمینه تأمین نهاده‌ها و بازاریابی محصولات تولیدی است .

محمود محمودی افزود : تعاون روستایی ، اتحادیه ها و تعاونی های زیر مجموعه همواره آماده همکاری و همراهی بیشتر با سازمان جهادکشاورزی برای توسعه بخش کشاورزی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار