کاشت گل های بهاری شب بو در سطح شهر ارومیه تداوم دارد

ارومیه(پانا)-رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: برای ایجاد محیط شهری مناسب و آرام و ایجاد نشاط در بین شهروندان سازمان اقدام به کاشت انواع گل های فصلی و دائمی در میادین ، بلوارها و پارک های سطح شهر کرده است.

کد مطلب: ۹۰۷۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
کاشت گل های بهاری شب بو در سطح شهر ارومیه تداوم دارد

علی شایگان زیبا سازی منظر شهری را بسیار تاثیرگذار در ایجاد روحیه نشاط و سلامت شهروندان دانست و افزود: در طول چند ماه آینده با کاشت گل های فصلی و دائمی در سطح شهر و معابر بر زیبایی بصری شهر به میزان قابل توجهی اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام گل های کاشته شده توسط واحد تولیدات سازمان تولید شده و علاوه برایجاد زیبایی منظر شهری، خودکفایی وکاهش هزینه های خرید گل در راستای رونق تولید گام های اساسی برداشته شده است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه با اشاره به کاشت 4میلیون بوته گل در سطح شهر با آغاز بهار، اظهار کرد: در حال حاضر کاشت گل های بهاری چون شب بو در نقاط مختلف شهر در حال اجرا است .

وی خاطر نشان کرد: تمام تلاش سازمان در راستای افزایش طراوت، شادابی و سرسبزی در جای جای شهر است و ارتقای کیفیت فعالیت ها و رضایتمندی شهروندان به طور مستمر در دستور کار سازمان قرار دارد و با یاری خدا امیدواریم با تعامل و همکاری شهروندان با سازمان، محیطی سالم و زیبا را برای شهرمان به ارمغان آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار