مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: تجلیل از مقام معلم نباید مختص هفته ای خاص باشد

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی فراگیر کردن تجلیل از مقام معلم در بطن جامعه در تمام طول سال را از رویکرد های دستگاه تعلیم و تربیت استان عنوان کرد.

کد مطلب: ۹۰۷۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: تجلیل از مقام معلم نباید مختص هفته ای خاص باشد

جعفر پاشایی در جلسه ستاد گرامی داشت هفته مقام معلم در سالن اجلاس تالار معلم تبریز، اهمیت و جایگاه معلم در آموزه های دینی را یادآور شد و گفت: احترام به مقام شامخ معلم و کسب رضایتمندی عمومی معلمین یک کار فرآیندی است و باید در طول سال و همیشه و همه جا تداوم داشته باشد.
وی ادامه داد: در کنار حفظ جایگاه معلم در طول سال، باید در هفته معلم نیز با اجرای برنامه های مختلف و متنوع، افکار عمومی جامعه را متوجه دستگاه تعلیم و تربیت کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود: برای تمام طول هفته معلم، باید برنامه داشت و تمامی برنامه های اجرایی نیز بایستی منظم و منسجم برگزار شود.
پاشایی بر داشتن ابتکار و خلاقیت در برنامه های اجرایی هفته گرامی داشت مقام معلم تاکید کرد و گفت: به بهانه هفته معلم، مسئولین ستادی در نواحی و مناطق به مدارس و جمع معلمان بروند و با عناوین مختلف از زحمات آن ها تشکر و قدردانی کنند.
وی ادامه داد: رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت استان این است که برنامه های هفته معلم جامعه محور شود و عامه مردم به خصوص دانش آموزان و اولیاء کار قدردانی از معلم را انجام دهند.

تجلیل از معلمان با رویکرد همگانی و مدرسه محوری
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش وپرورش استان نیز در این جلسه بیان کرد: در آموزه های دینی و اسناد بالادستی آموزش و پرورش به حفظ شان و جایگاه معلم تاکید فراوان شده است.
کامیار قهرمانی فرد بر تجلیل معلم در طول سال و فراگیر کردن این تکریم در بطن جامعه تاکید کرد و گفت: از سال ۹۴ تجلیل از معلمان با رویکرد همگانی و مدرسه محوری برگزار می شود.
وی ادامه داد: " اخلاق مداری، برنامه محوری و مدرسه محوری" سه کلیدواژه مدیرکل آموزش وپرورش در طول شش سال گذشته در دستگاه تعلیم و تربیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار