کیفیت بخشی اجرایی و نظارت مستمر

مشهد (پانا) - در راستای کیفیت بخشی به عملکرداجرایی مدارس، بازدید سرزده مدیرآموزش وپرورش ناحیه ۳ مشهد از دبستان دخترانه ریحانه انجام شد

کد مطلب: ۹۰۷۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

رزا درسنی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳مشهد به اتفاق مهران فر، معاون آموزش ابتدایی و هیئتی همراه از مدرسه دخترانه ریحانه بازدید نمودند.

در این بازدید درسنی، ضمن عرض تبریک سال نو به همکاران و ابراز تاسف از وقوع سیل در کشور، افزود: آماده شنیدن و بکاربستن پیشنهادات ،نظرات وایده های همکاران مدارس درجهت ارتقاآموزش وپرورش ناحیه سه هستیم .

در این نشست صمیمی درارتباط باطرح ها وبرنامه های آموزش ابتدایی بحث وتبادل نظرصورت پذیرفت.

درسنی تصریح کرد: ادغام طرح های اجرایی در معاونت ابتدایی مورد پیشنهاد کارگروه استانی به وزارتخانه آموزش و پرورش بوده،همچنین بااستنادبه سخنان حکیم زاده معاونت آموزش ابتدایی وزیرآموزش و پرورش از حذف طرح های موازی و ادغام این طرح ها در قالب طرح تدبیر در مقطع ابتدایی خبر داد.

وی باتوجه به سن دانش آموزان درمقطع ابتدایی به نهادینه شدن فعالیتهاوماندگاری آن اشاره نمود و به افزایش نشاط وآموزش مهارتها وسبک زندگی به دانش آموزان تاکیدنمود.

در این دیدار همکاران مجموعه دبستان ریحانه خواستار تمرکز بر کیفیت اجرای طرح های آموزشی درمدارس شدند.

مهران فر معاون ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه ۳مشهد نیز ضمن تبریک سال نو و عرض خداقوت به همکاران ادغام طرح های موازی را نوید داد .

وی تاکیدکرد : اجرای هر طرح و برنامه ای در آموزش ابتدایی در راستای اهداف این دوره بوده و همکاران را به دقت نظر بیشتر و انگیزه اجرایی بالا و استفاده از تجربیات یکدیگر در کلاس‌های درس ترغیب نمود.

وی افزود: در اجرای طرح های مختلف هم دانش آموز به تکاپو افتاده و تجربیات جدیدی را در مواجهه با ابزار و موقعیت‌های محیط زندگی کسب می‌کند و هم بر تجربیات و اندوخته های معلمان و شایستگی حرفه ای ایشان افزوده می شود.

مهران فر ادامه داد: در آیین اختتامیه طرح جابربن حیان میزبان حضور حقیقی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خواهیم بود و ضمن تقدیر از برگزیدگان ناحیه ای طرح جابر منعکس کننده ی نظرات همکاران مدارس بوده واز تجربیات ارزنده همکاران بهره کافی خواهیم برد‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار