سرپرست معاونت سیاسی استانداری هرمزگان:

جهت گیری برنامه‌های هفته معلم تکریم شایسته معلمان باشد

هرمزگان(پانا)-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: جهت گیری همه برنامه‌های هفته معلم باید تکریم شایسته معلمان باشد و تمامی فرمانداران در شهرستان های استان هرمزگان موظف هستند آن گونه که شایسته مقام معلم است از این بزرگواران تجلیل و قدردانی نمایند.

کد مطلب: ۹۰۷۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
جهت گیری برنامه‌های هفته معلم تکریم شایسته معلمان باشد

به گزارش خبر گزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، ایرج حیدری در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه هدف از بعثت انبیا تعلیم و تربیت بوده است، عنوان کرد: این که معلمی را شغل انبیا می‌دانند نشان دهنده جایگاه والا و بسیار مهم معلمان در جامعه است.

وی ادامه داد: اگر از ظرفیت معلمان علاوه بر نهاد تعلیم و تربیت در عرصه های مختلف به خوبی استفاده کنیم آسیب ها و مشکلات در جامعه کاهش خواهد یافت چرا که معلمان سرمایه انسانی جامعه را پرورش می دهند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام معلم، بیان داشت: برنامه‌های هفته معلم باید با نوآوری در راستای تکریم شایسته مقام معلم باشد و از همه ظرفیت ها برای تحقق این مهم بهره گرفته شود.

این مسوول یادآور شد: آموزش و پرورش به عنوان مولد نیروی انسانی در جامعه زیربنای توسعه است و هر چه این نهاد کارآمدتر باشد آثار و نتایج آن به همه ی بخش های جامعه تسری خواهد یافت.

مدیر کل و دبیر شورای آموزش و پرورش هرمزگان نیز گفت: امسال بنا داریم با تنوع بخشی به برنامه ها و استفاده از رویکردهای جدید، آیین های تجلیل از معلمان به بهترین نحو برگزار گردد.

موسی دادی زاده سرخایی افزود: اجرای همایش آموزگاران عشق، برگزاری مراسم منطقه ای و استانی تجلیل از معلمان برتر، تجلیل از معلمان آموزش و پرورش استثنایی، معلمین چندپایه روستایی و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران فرهنگی از اهم برنامه های هفته معلم در استان است.

وی تقویت مشارکت های برون سازمانی و استفاده ازظرفیت های مردمی در برگزاری آیین های تکریم معلمان و تلاش در جهت برگزاری شایسته آیین های هفته معلم را از رویکردهای آموزش و پرورش هرمزگان عنوان کرد و گفت: ادارات آموزش و پرورش سراسر استان باید با استفاده از ظرفیت های مناطق خود در برگزاری شایسته برنامه های این هفته اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیر کل و دبیر شورای آموزش و پرورش هرمزگان تکریم معلمان را منحصر به این ایام ندانست و عنوان کرد: هفته معلم برای تجلیل از خدمات ارزشمند جامعه فرهنگی، نمادین است و آموزش و پرورش هرمزگان خدمت به جامعه شریف معلمان و تکریم شایسته این عزیزان را رسالت همیشگی خود می داند و به این مهم افتخار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار